Outlook neemt alle geheugen in

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Ik heb een Outlook-bestand van 1,2 GB. Best wel groot, maar ook niet heel bijzonder. Ik krijgt het Outlookbestand echter niet geopend. Het geheugen loopt vol en stopt ook niet. Bij 1GB geheugen gaat die tot 900 MB, bij 3 GB en 8 GB gaat die ook tot het gaatje, zonder dat het bestand opent. Wat kan hier aan de hand zijn? Ik heb het pst-bestand al gescand en de fouten gerepareerd.

Je bedoelt dat je scanpst.exe hebt gebruikt.
1x scannen en herstellen is niet genoeg: Je moet de actie net zo vaak herhalen tot er helemaal niets meer gerepareerd is (dus dat er gemeld wordt dat er geen fouten meer in zitten).

Tijs.

Scanpst inderdaad. Ga ik proberen Tijs.

Ik ben benieuwd mijn tip heeft opgeleverd m.b.t. je probleem.

Tijs.

Hoi Tijs, in het pst-bestand zaten na de eerste scan geen fouten meer. Ik ga nu proberen een nieuw profiel aan te maken en dan mappen een voor een te importeren.

Bedankt voor de terugmelding. Anders eens Outlook starten met de Ctrl-toets erbij vastgehouden en Ja geven op de vraag of je Outlook in Veilige modus wilt starten (daarna mag je de Ctrl-toets natuurlijk weer loslaten).
Kijk of het goed werkt. Indien ja, dan kun je daarna Outlook afsluiten en en weer in 'normale' modus proberen.

Tijs.

Dag Tijs, aan het starten in veilige modus ben ik niet meer toegekomen want nadat ik alle mappen had geïmporteerd in het nieuwe profiel was het opgelost. Maar de fout zat zeker niet in het profiel, want als ik in een nieuw profiel het gehele bestand laadde, was het ook mis. Ik heb geen idee waarom dat bestand alle geheugen ging opslokken.

Bedankt voor de update, mooi dat je eigen oplossing gewerkt heeft.

Graag nog de vraag als opgelost aangeven.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan