Outlook office 2024

jan62

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2010
hallo,

Ik heb office outlook(classic) 2024 op de pc en wil en bestaand pst bestand van outlook 2016 er aan toevoegen met de mailadressen en de mails die daarin staan iemand en idee wat de beste volgorde is. ik heb er nog geen mailadres in dus startop vanaf niks

Wil je specifiek het POP-protocol dan gebruiken? Persoonlijk raad ik dan IMAP aan, zodat alle mails op de de server van je provider zijn opgeslagen, en daar synchroon blijven. Zeker handig als je ook mobieltjes, tablets en meerdere pc's gebruikt. Alle mails worden dan synchroon gehouden, en je hebt geen pst-file nodig.

Je kan de *.pst dan wel gebruiken om de mails om de zoveel tijd eens lokaal op te slaan als je wilt.

Als je dan toch POP als protocol gebruikt om de mails te downloaden, (maar niet synchroon te houden), dan kan je prima je e-mailaccount in Outlook aanmaken, je PST importeren, en die koppelen aan je account.

De eerder getypte emailadressen (autocomplete) staan niet in de .PST file.

Afhankelijk van je eerdere type mailaccount staan die in een .NK2 bestand of in %LOCALAPPDATA%\Microsoft\Outlook\RoamCache -> Stream_Autocomplete_0_<GUID>.dat

Terug
Bovenaan Onderaan