outlook op desktop en laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

fs1979

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2009
Berichten
13
Hallo,

Ik zit met het volgende; op mijn desktop pc heb ik outlook 2007 enterprise draaien. Dezelfde outlookversie draait ook op mijn laptop. Nu wil ik de mail die alleen voor mijn vriendin is, binnen laten komen op de laptop en desktop. Dit heb ik voor elkaar gekregen door bij de instelling van het email adres (op beide pc's) de volgende opties aan te vinken.
- een kopie van berichten op de server achterlaten
- van server verwijderen na verwijderen uit Verwijderde items

Dit werkt feilloos als beide pc's aan staan. Haal ik op mijn desktop pc de mail binnen en vervolgens start ik de laptop op, dan komt de mail niet aan?! Snap der niks van.
Heeft dit te maken met het feit dat de desktop meerdere email aliassen heeft en de laptop maar 1 adres? Of zie ik een instelling over het hoofd?
Heeft iemand een oplossing?
 
Hoi,

Feitelijk is de optie om een kopie op de server achter te laten bedoeld voor een mailserver in een bedrijfsnetwerk.
Er is dus een gerede kans dat het bij mailservers van (internet-)providers niet werkt (je geeft trouwens de mailprovider van je vriendin niet en dat zou voor de volledigheid wél zo handig zijn !!)
Veel mailproviders bieden hun accounts om binnengekomen mail in kopie door te sturen naar een ander mailadres.
Dit zou een mogelijke oplossing kunnen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan