outlook op mobiele telefoon

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik gebruik outlook voor e-mailverkeer. als ik e-mails wil raadplegen op een mobiele telefoon (ik wil dat gaan doen), is het dan zo dat ik deze later ook nog kan raadplegen/beantwoorden via de pc? bij hotmail is dat logisch en voor de hand liggend, maar ook bij outlook?

ik realiseer mij ineens dat ik nu werk met windows live mail, maar dat werkt toch volgens hetzelfde principe?
dank voor reacties alvast.
htil

Ik haal er nog niet uit welke software je hier voor wilt gebruiken op je mobiel maar in feite is het zo dat bijna elk software pakket de optie heeft om een bericht op de server achter te laten. Dus je geeft aan dat je postvak in gewoon op de server de berichten moet laten staan, dan kun je op elke pc waar dan ook altijd die berichten zien. Je moet ze dan echt handmatig verwijderen door of binnen in de software die je gebruikt of door online (webmail) je berichten te verwijderen.

Ik haal er nog niet uit welke software je hier voor wilt gebruiken op je mobiel maar in feite is het zo dat bijna elk software pakket de optie heeft om een bericht op de server achter te laten. Dus je geeft aan dat je postvak in gewoon op de server de berichten moet laten staan, dan kun je op elke pc waar dan ook altijd die berichten zien. Je moet ze dan echt handmatig verwijderen door of binnen in de software die je gebruikt of door online (webmail) je berichten te verwijderen.

dank voor je reactie. op mijn hmtc staat windows mobile 6.5.
ik werk met windows live mail op de pc (met vista als besturingssoftware)
inmiddels heb ik een soort van programmaatje op mijn pc geladen (heel legaal) dat voor de communicatie moet gaan zorgen.
het eerste probleem dient zich al aan. dat microsoftprogramma kan er kennelijk alleen mee overweg als outlook7 is geinstalleerd. en dat heb ik dus niet.
voorlopig gaat het mij er eerst om dat ik alle gegevens kan backuppen. dat mailen komt later wel.
groet
htil

Wat is er mis met online kijken van je mail? Dat kan prima met je mobiel?
Ik zal eerlijk bekennen, ik ben niet meer echt up to date wat betreft mobieltjes...
Ik was ook wat voorbarig met een antwoord geven op je vraag stelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan