Outlook openen

• Onderwerp starter Onderwerp starter vpw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vpw

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Hoe krijg ik het voor elkaar dat outlook opstart met het vragen van het wachtwoord? Als ik nu het programma opstart opent het direct met de mailbox.

Dat pw is opgeslagen zoals bij de accountinstellingen door je opgegeven.

Ga naar Extra, accountintsellingen en selecteer het account.
Je kunt dan wijzigen kiezen en dan zie je je gegevens.

Haal je het pw weg, zal deze er telkens om vragen.

Bij Extra kom ik niet de optie accountinstellingen tegen.

Eerst op het betreffende account clicken.
welke Outlook versie en besturingssysteem heb je?

Het staat in de sectie "Webbased e-mail" betreft het hier soms de online "Outlook.com" van Microsoft en niet de Outlook die in het Office pakket zit?

Ik gebruik windows 8. En waar kan ik zien welke versie van outlook ik gebruik?

Het staat in de sectie "Webbased e-mail" betreft het hier soms de online "Outlook.com" van Microsoft en niet de Outlook die in het Office pakket zit?

Het is inderdaad de online-versie

Je zal in je browser de cookies en tijdelijke internet bestanden moeten wissen. Bij Internet Explorer heb je apart een mogelijkheid om opgeslagen wachtwoorden te wissen. Firefox wis ik gewoon de hele geschiedenis en moet ik overal weer inloggen. Andere browser zou ik het niet van weten hoe.

Je zal in je browser de cookies en tijdelijke internet bestanden moeten wissen. Bij Internet Explorer heb je apart een mogelijkheid om opgeslagen wachtwoorden te wissen. Firefox wis ik gewoon de hele geschiedenis en moet ik overal weer inloggen. Andere browser zou ik het niet van weten hoe.

Dit heeft geen enkele zin. Outlook sart gewoon op met de mailbox van de hoofdgebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan