Outlook opent automatisch ongevraagd en geeft steeds foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suus1982

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2008
Berichten
1
Hallo allemaal,

Ik ben een leek op het gebied van alles wat te maken heeft met computers. Sinds een tijd worden we lastig gevallen door outlook. Mijn man heeft alles opnieuw geinstalleerd, virusscanners erover heen gegooid, maar niks werkt. Als het aan hem lag, was de computer allang uit het raam gegooid. We hebben er zelfs al iemand naar laten kijken die er verstand van heeft, maar ook zonder resultaat. Nu ben ik het aan het proberen.

Ik heb de hele pc opnieuw geinstalleerd, heb virusscanners gedraaid en heb google al de hele week afgestruind naar mogelijke oplossingen... maar niks helpt.

Wat is mijn probleem?
1. Outlook start vanzelf op en blijft zichzelf naar voren gooien. Als je 'm afsluit, begint ie gewoon weer opnieuw. Outlook verwijderen helpt niet, want dan begint ie met Outlook Express of krijgen we er nog meer foutmeldingen bij.
2. Er verschijnt steeds een scherm: Kan outlook de laatste keer niet starten. Outlook in de veilige modus helpt u bij het corrigeren of identificeren van een opstartprobleem zodat het programma juist kan worden gestart. Mogelijk wordt bepaalde functionaliteit in deze modus uitgeschakeld. Wilt u outlook in de veilige modus starten? Het maakt niet uit wat ik aanklik en of outlook al in de veilige modus is opgestart, want de meldingen blijven maar verschijnen. Ik heb er nu weer 13 openstaan en als ik ze wegklik, komen er gewoon weer nieuwe meldingen voor terug.
3. Als ik in outlook iets open, verschijnt de melding: er is een dialoogvenster geopend. Deze melding krijg ik amper weggeklikt en het maakt dat ik vervolgens niks meer kan doen met outlook.
4. Regelmatig verschijnt de melding van outlook.exe: kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000142). Ook met deze melding kan ik verder niks.