Outlook opent steeds met "Postvak In" ipv met inlogggevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

argos50

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Goedenavond,

Ik zit hier met een probleempje, als ik outlook opstart in internet explorer onder Win 8.1 gaat hij rechtstreeks naar Postvak IN, nu meld ik me steeds af in Outlook en als ik me dan weer aanmeld moet ik me weer aanmelden, so far so good. Maar indien ik echter IE afsluit en opnieuw start en dan weer naar Outlook ga dan start outlook op zonder dat ik me hoef in te loggen, ik zit dus rechtstreeks in mijn Postvak. Dit is dus niet de bedoeling. Ik heb al op diverse pagina's gekeken en steeds krijg ik hetzelfde te zien, nl verwijzing naar outlook en instellingen wijzigen. Heb dit al diverse malen geprobeerd echter zonder resultaat. Heb cookies en wachtwoorden onthouden e.d. ook al allemaal verwijderd maar hij blijft steeds rechtstreeks naar Postvak In gaan.

Alle andere accounts die ik in outlook open worden wel op de goede manier afgesloten en na opnieuw openen van Outlook wordt die ene account weer geopend in Postvak In.

Heeft iemand een oplossing?

Bvd, argos50

Laatst bewerkt:
Ga maar weer proberen daar inloggen maar even van-tevoren doe maar eerst Temporary Internet Files helemaal legen, en dan bij aanmelden doe maar zo zoals bij screenshot aangegeven is, zal helpen ?? :(

KIJK-->>ScreenShot006.jpg

Verplaatst naar Webbased email

Royonix, dat heb ik ook al geprobeerd en er staat géén vinkje bij "aangemeld blijven". Dat is juist het rare van alles.

:confused: Eerlijk gezegd probleem is me niet zoo bekend en weet echt niet wat ik over zeggen moet :(

Maar vermoed ik dat die probleem door een of ander kort geleden update dat je geïnstalleerd hebt komt, of iets i.v.m. jouw video-kaart update of zoiets enz..( klinkt vreemd toch ? ) maar omdat ik echt zou op dit moment
niet betere tip kunnen geven wil ik je wel die Microsoft FixIt link laaten zien, probeer maar die en misschien wie weet kan dat wat helpen ?

KLIK -->>http://support.microsoft.com/kb/2505524/nl <<--kan geen kwaad als je gebruikt !

Er valt me ook nog het volgende op dat ik geen wijzigingen kan aanbrengen in accountinstellingen. Alles wat ik verander en dan OPSLA wordt niet opgeslagen. Bij weer inloggen staat alles weer in oude instellingen. Daardoor vermoed ik ook dat als ik me afmeld ik in feite niet afgemeld wordt.
Iemand een idee?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan