outlook opent traag

• Onderwerp starter Onderwerp starter roby
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roby

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Al bij de zoekfunctie gekeken maar niets gevonden plotseling start mijn outlook traag op waardoor ??ik weet het niet , heb wel spywareguard geinstaleert maar daar zal het niet aan liggen .
Als ik hem aanklik duurt het 30 a 40 sec. voor ie tervoorschijn komt
rolleyes.gif

Wie kan mijn helpen b.v.d.

Hoi Roby.
Die vertraging is alleen van toepassing op Outlook Expres?

Als zoiets voorkomt na de install van een progje moet je misschien in die richting zoeken, kan je dat ff disablen en dan eens kijken? (ik kan bv geen spywareblaster (zelfde maker) op de pc hebben, dan hapert/stopt mijn kabelverbinding)

Geplaatst door l.slaats.
Hoi Roby.
Die vertraging is alleen van toepassing op Outlook Expres?

Snap ik maar de oplossingen die gegeven worden zijn voor win 98 en ME

proggie verwijderd gezina maar heeft niet mogen baten ook jv16 powertools gedraaid na die tijd opnieuw opgestart allemaal niets ?

Geplaatst door l.slaats.
Anders een recent Systeem herstel uitvoeren!

Laatste punt gisteren net voor die tijd meer punten heb ik niet :D

Yessssss , hier zat de oplossing namelijk deze :

het is een fout die ontstaat doordat de 'link' naar messenger vanuit outlook niet wordt weggehaald na het deinstalleren van messenger. outlook blijft hierdoor elke keer bij het opstarten zoeken naar messenger. je kan de link handmatig verwijderen in het registry:

start -> run/uitvoeren -> regedit

zoek naar de volgende sleutel:

{FB7199AB-79BF-11D2-8D94-0000F875C541}

en maak de waarden van InProc32 and LocalServer32 leeg (gewoon deleten of een spatie neerzetten). als je opnieuw opstart, loopt je outlook weer als een zonnetje.

l.slaats bedankt voor de hulp en je doorzettings vermogen weer twee mensen blij :D
Neem aan dat je ook blij bent
friends.gif

P.S Gezina natuurlijk ook bedankt
inlove.gif

Laatst bewerkt:
Graag gedaan. Ben persoonlijk niet zo onder de indruk van Messenger daar hier geregeld problemen door onstaan. Hopelijk wordt dit in de toekomst beter voor de mensen die er wel veel gebruik van maken.

Geplaatst door l.slaats.
Graag gedaan. Ben persoonlijk niet zo onder de indruk van Messenger daar hier geregeld problemen door onstaan. Hopelijk wordt dit in de toekomst beter voor de mensen die er wel veel gebruik van maken.

Het rare is dat ik niets gedaan heb met messinger heb hem al maanden draaien en niet gelijk opstarten met pc of outlook daarom zou ik daar ook niet zoeken ??

Er is recent een Update geweest voor messenger. Deze automatische binnengehaald?

Gelukkig opgelost Roby, tjee wat een boosdoener die messenger, blij dat ik dat niet gebruik! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan