Outlook opstart foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

eger

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Berichten
71
Bij het opstarten van outlook komt de melding dat een dll- bestand mist; hoe los ik dit probleem op en kom ik toch in mijn oulook?
 
Welk DLL bestand?
Welke versie Outlook?

Probeer Outlook eens opnieuw te installeren.
 
Geplaatst door XP_PC
Welk DLL bestand?
Welke versie Outlook?

Probeer Outlook eens opnieuw te installeren.

Hallo XP_PC,

het bestand is msoe.dll dat niet geladen kan worden
outlook versie is 6
en de installatiesetup, is dat de setup 50 in de directory van outlook express?

groeten eger
 
Het gaat hier dus om Outlook Express en niet Office Outlook.

Je zou Internet Explorer 6 SP I eens opnieuw kunnen installeren. Hier te downloaden: *klik*.
 
Je kunt die map ook deleten.
Ga dan naar configuratiescherm, software, windowsonderdelen toevoegen/verwijderen
 
Geplaatst door Dingeman
Je kunt die map ook deleten.
Ga dan naar configuratiescherm, software, windowsonderdelen toevoegen/verwijderen

als ik dat doe is dus de hele map weg, begrijp ik, maar waarvandaan installeer ik outlook express dan weer opnieuw?
 
Geplaatst door XP_PC
Het gaat hier dus om Outlook Express en niet Office Outlook.

Je zou Internet Explorer 6 SP I eens opnieuw kunnen installeren. Hier te downloaden: *klik*.

Geplaatst door eger


als ik dat doe is dus de hele map weg, begrijp ik, maar waarvandaan installeer ik outlook express dan weer opnieuw?

Bij Internet Explorer zit ook Outlook Express.
 
Als het nog niet gebeurd is...........misschien nog even proberen om die dll in de map van Outlook Express te zetten?
Jammer het bestand is voor uploaden te groot.
 
Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden in de microsoft knowledge base, waarin het als een bekend probleem saat bij windows ME, ik heb echter win 98, maar wie weet..
http://support.microsoft.com/?scid=kb;nl;296512&spid=2578&sid=334
ik moet het adresboek in windows setup aanvinken en klaar is Kees; ik ga het proberen, als het lukt is het probleem opgelost, alvast bedankt voor jullie meedenken!

Eger
 
Laat het even horen a.u.b. hoe het ging.
Dat scheelt anderen zoekwerk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan