Outlook opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glenn

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2001
Berichten
15
Bij het opstarten van Outlook krijg ik de volgende melding zie bijlage
Ik heb Window XP PRO en voor heen Microsoft Office 2000 Outlook
Ik heb Microsoft office XP geinstalleerd en daarna kon ik Outlook niet meer Opstarten
Ik heb ook geprobeert Systeemherstel te maken dat lukte ook niet. Opnieuw Office 2000 ingestalleerd kreeg een foutmelding waardoor installatie werd afgebroken.
Outlook Express werkt wel.
Wie kan mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen
 

Bijlagen

  • foutmelding outlook.doc
    62 KB · Weergaven: 61
Beste Rene,

Als nog bedankt voor de snelle reactie. Probleem is opgelost.
Ik heb nog een vraag hoe en waar kan ik mij oude e-mail ophalen. Outlook postvak in is nu leeg of ben ik het kwijt.

Groetjes Glenn
 
Ja dat is een moeilijke. Je kunt even kijken of de oude Outlook map nog aanwezig is, C.\documents and settings\jouw account\application data\Microsoft\Outlook
Maar waarschijnlijk heb je die overschreven en nou weet ik niet zeker of je dan alles kwijt bent. Je zou ook Outlook Express kunnen opstarten en kijken of daar nog de gegevens inzitten, of dat je ze daarmee kunt importeren.
Als je die oude map wel kunt achterhalen kun je vanuit Bestand>importeren die gegevens weer in Outlook krijgen, of via Bestand>Gegevens bestandsbeheer die map als standaardmap voor je gegevens aanwijzen.
Ga ook nog even naar deze site:
http://office.microsoft.com/Downloads/2002/pfbackup.aspx
Daar download je Outlook Backup en dan heb je(waarschijnlijk) nooit meer het probleem van verloren gegane bestanden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan