Outlook/ outlook express, profiel kiezen wil niet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter J.L.
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

J.L.

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2003
Ik heb eerst outlook als e-mail programma geïnstalleerd, naast outlook express dit gaf de nodige problemen en ik vond het programma voor mezelf ook niet zo handig. Dus ik heb het al een tijdje geleden verwijderd.. Nu zit ik met het volgende probleem, als ik op sommige e-mail wil reageren (vooral op internet, waar je kunt reageren op sommige artikelen, door op de pagina op de e-mail knop te klikken en onlangs kreeg ik spam binnen , als ik dit wilde annuleren moest ik ook een mailtje sturen maar ik krijg weer met hetzelfde probleem te maken
N.L. wil ik hierop reageren , dan kom ik in een venster profiel kiezen, dit venster geeft alleen aan dat microsoft outlook geselecteerd kan worden. (deze heb ik dus al een poos geleden verwijderd, en ben ook niet van plan om het programma weer te instaleren. Nu heb ik al van alles geprobeerd om het profiel op outlook expres in te stellen, Maar als ik naar eigenschappen voor internet/ programma's ga, is mijn vakje waar ik e-mail kan instellen leeg, ik kan hier dus niks instellen. Hetzelfde geld als ik het probeer via outlook express zelf, via extra/opties/verbinding/wijzigen, ook hier is mijn balk grijs en kan ik niks instellen, Wie kan mij helpen ? ik zou zo graag die spam af willen zeggen en kunnen reageren op internet. J.L

P.s. Ik gebruik outlook expres 6 en windows 98 SE

Allereerst!!!: reageren/afmelden van spam is voor de verstuurders van spam alleen maar een bevestiging dat het adres nog bestaat. Als je erop reageert kun je dus nog meer rotzooi verwachten.

Verder, ik weet het niet zeker maar kun je bij outlook express niet ergens bij opties aangeven dat deze je standaard programma is voor e-mail? Of dat ie dat controleerd bij het opstarten van outlookexpress?

Anders wellicht even opnieuw installeren.

Typ in start\uitvoeren:

"C:\PROGRAM FILES\OUTLOOK EXPRESS\MSIMN.EXE" /reg [enter, of klik op ok].

Groetjes,
Bennie

C:\PROGRAM FILES\OUTLOOK EXPRESS\MSIMN.EXE" /reg dit heb ik geprobeerd maar er gebeurd niks. J.L.

Heb je dat zo letterlijk getypt? Beide aanhalingstekens zijn wel van belang.

Groetjes,
Bennie

Dank je wel Bennie wat ik gisteren fout heb gedaan weet ik niet, maar ik heb het nogmaals geprobeerd en het is nu gelukt. Misschien kun je mij met nog een probleempje helpen? Op advies van anderen heb ik van dag ad aware 6 gebruikt om van een gedeelte van spam af te komen. ik had 148 verdachte onderdelen deze heb ik aangevinkt en verwijderd (eerst wel een copie ervan gemaakt) maar nu wil ik Microsoft Word gebruiken en ik ben ineens mijn cursor tijdens typen kwijt. Heb ik hier iets doms gedaan? en weet je hier misschien ook en antwoord op.

Vriendelijke groet Jacqueline

Ga eens naar het configuratiescherm\muis. Zie je een tabblad "opties voor de aanwijzer"? En zie je bij dat tabblad "Aanwijzer verbergen tijdens het typen"? En staat daar een vinkje bij?

In Word zijn er twee typen "cursors". De gewone, die je ook in Windows ziet (pijltje) en de "invoeg-cursor". (Zeg maar een verticaal streepje). Het gaat om het laatste neem ik aan?

Groetjes,
Bennie

Bennie ook dit is gelukt, alleen kan ik bij mij niks aan vinken. Je schijnt nogal wat te weten over computers en software, het zou prettig zijn als ik jouw vaker een vraag mag stellen, dit is gelukkig niet zo vaak als het nu lijkt. Maar ik heb er nog wel een paar, o.a. hoe krijg ik het oude faxs programma van windows 95 weer op mijn computer? of een ander faxprogramma dat meerdere pagina's tegelijk kan versturen? Het faxprogramma wat nu bij mijn scanner zit doet dit n.l. maar per pagina, en elke keer moet ik weer opnieuw inbellen en versturen. Volgens mij kan dit efficienter

vriendelijk groet Jacqueline

Dat Faxprogramma wat je eerder had: heb je daar geen CD meer van, zodat je het opnieuw kan installeren? Of bedoelde je het ingebouwde Faxprogramma van Win95? Maar die kan je ook installeren onder Win98. Uitleg:
http://www.slipstick.com/config/win98-wminstall.htm

Als het niet lukt, trek je maar weer aan de bel.

Groetjes,
Bennie

Hoi Bennie,

Sorry dat het zo lang duurde voor ik reageerde, we hebben het hier erg druk, vandaar mijn vraag ook hoe ik je kon bereiken, hoef jij niet zo vaak te kijken of ik ook nog wat te vragen heb. Wat bedoelen ze op de site met buddy? Is dit een verkorte manier om je te bereiken?
En dan nu terug komende op de vraag van een week geleden, ik bedoelde inderdaad het faxprogramma van Windows 95, als het goed is heb ik dit op mijn Windows 98 SE CD staan. Ik heb een tijdje geleden geprobeerd dit te instaleren, ik weet ook niet meer waarom dit niet is gelukt en of ik een foutmelding heb gehad. Op dit moment heb ik er niet zoveel tijd voor om me er in te verdiepen, maar mocht de tijd daar zijn mag ik dan weer een beroep op je doen?

Vriendelijke groet Jacqueline

Jacqueline, dat van die "Buddy" lees ik nu eigenlijk ook voor het eerst.:o . Ik dacht even dat dat iets extra's was van Helpmij om mensen aan elkaar te koppelen.:love: Het blijkt gelukkig met iets heel anders te maken te hebben.:D Uit de Help lees ik:

"De buddylijst is een lijst waar je kunt zien of de door jou geselecteerde gebruikers online zijn. Door te gaan naar "Mijn begin", kun je zien wie er op dat moment online is en dan kun je ze bijvoorbeeld een privébericht sturen. De negeerlijst is een lijst met mensen waarvan je geen privéberichten wil ontvangen. Als je deze mensen aan de lijst toevoegd dan zul je ook geen enkel bericht meer van ze zien, ook bijvoorbeeld de antwoorden op vragen die zij plaatsen in het forum."

Alle gekheid op een stokje, dat laat allemaal onverlet dat je altijd een beroep op me mag doen:) Als je mij een PB-tje stuurt is het al voldoende.:thumb:

Groetjes,
Bennie

Hoi Bennie,

Ik zal wel erg dom zijn maar wat is een PB-tje en hoe verstuur ik dat?

groeten Jacqueline

email002.gif

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan