Outlook-Outlook webacces, email, contacten en favorieten synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

seminifeer

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2006
Is dit allemaal mogelijk ?

Ik wil graag een smartphone, een tablet, een laptop en een desktop gebruiken

Hierin 2 verschillende browsers. Internet Explorer en Chrome.

Ik zou graag zien dat de favorieten van deze 2 browsers niet alleen tussen elkaar, maar op ál mijn genoemde devices realtime gesynchroniseerd worden.

Ik zou graag op al mijn devices Ms Outlook gebruiken (vanwege de vele mogelijkheden) en wil dat deze middels IMAP de email synchroniseren met mijn POP3, Outlook.com en Gmail adressen.

Belangrijk is dat de contacten op al mijn devices realtime tussen Ms Outlook, Gmail Contacts en Outlook.com personen gesynchroniseert worden. Inclusief foto’s.

Indien mogelijk zou ik graag van Outlook Webacces gebruik maken, zodat ik in één applicatie in kan loggen (die ook synchroniseert met de desktopversies) en als ik ergens anders in wil loggen ik gelijk al mijn emailadressen in één keer kan checken.

Ik ga gebruik maken van Xobni Pro om telefooninfo, emailcommunicatie, linkedin- en facebookinformatie aan mijn contactpersonen te koppelen.

Is dit mogelijk.
Ik noem een aantal devices, maar in verband met nieuwe aanschaf kan er aangegeven worden of het in dit geval bijvoorbeeld handiger is om Apple, Android of Windows te gebruiken. Op de laptop en desktop neem ik aan dat Windows het makkelijkst is (W7 of W8)
De tablet zal dan waarschijnlijk ook wel windows8 worden.
Maar hoe kan ik dit het best inrichten en waar kan je als consument het best Outlook webacces regelen,....als die tenminste álles synchroniseert met de desktopversies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan