Outlook plugin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Ey, bij het opstarten van Outlook krijg ik de volgende melding:
attachment.php

Ik heb al gekeken bij invoegtoepassingsbeheer, maar noch bij het gewone beheer, noch bij de cominvoegtoepassingen kan ik hem vinden en dus niet uitschakelen.
Ik wil hem wel opnieuw installeren maar ik weet niet welke toepassing het is.

Iemand enig idee?

2003

Bijlagen

• invoegtoepassing.jpg
    invoegtoepassing.jpg
    17,1 KB · Weergaven: 163
Ok, dat is nu opgelost. Zit ik met een ander probleem:

attachment.php

Dat klopt, want ik heb dat .pst bestand weggegooid omdat het niet het juiste was.
Outlook had 2 keer "Persoonlijke Mappen" erin staan, dus ik denk, ik gooi het bestand weg, vind Outlook hem niet meer, klaar.

Dat is het dus niet. Hoe zorg ik er nou voor dat er maar één "Persoonlijke Mappen" staat? Ik kan namelijk wel zeggen dat de 2e die die nu kwijt is moet linken naar de originele goede file maar dan heb ik alsnog 2 keer de mappen.

Probleem is ontstaan na het terugzetten van een backup...

Kijk, ik heb dit wel gevonden: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;830307&Product=out2003 maar dan heb ik alsnog 2 keer de verwijzing vermoed ik dus....

Bijlagen

• outlook_mappen.jpg
    outlook_mappen.jpg
    10 KB · Weergaven: 128
Laatst bewerkt:
Ga eens naar bestand, gegevensbestandsbeheer en zie je dan 2x persoonlijke mappen staan?

Zoja verwijder dan de verkeerde

Ik vermoed dat jij de outlook backup tool van Microsoft geinstalleerd hebt, klopt dat ?

Laatst bewerkt:
XP_PC, ik hoop dat je snel kan reageren want ik moet weg en als het antwoord op mijn vraag "JA" is, dan is de oplossing o zo simpel..................

Geplaatst door gast0225
XP_PC, ik hoop dat je snel kan reageren want ik moet weg en als het antwoord op mijn vraag "JA" is, dan is de oplossing o zo simpel..................

Na herinstall van de backup-tool is dat weer in orde ja :).

Geplaatst door m@rio
Ga eens naar bestand, gegevensbestandsbeheer en zie je dan 2x persoonlijke mappen staan?

Zoja verwijder dan de verkeerde

Ach zo....
Weet ik dat weer voor de volgende keer!
:thumb:

Dank je, beiden ;).

ok, dan zijn we eruit, (ik heb een ietsiepietsie andere mening) want:

NA de installatie van de plugin komen er idd. 2 mappies te staan met "persoonlijke mappen". Alleen.................. dat HOORT ZO !!!!

Je moet dus NIET een van die 2 verwijderen.

Geplaatst door gast0225
ok, dan zijn we eruit, want:

NA de installatie van de plugin komen er idd. 2 mappies te staan met "persoonlijke mappen". Alleen.................. dat HOORT ZO !!!!

Je moet dus NIET een van die 2 verwijderen.

1) daar ben je een beetje laat mee ben ik bang :D
2) ik sla mijn backups op op d:\backup\mail, dus die wil ik helemaal niet in mijn Outlook tegenkomen

Gaat al een jaar goed, vandaar dat ik het nu juist vreemd vond :).

Zie de bijlage.

Ik heb voor jou even 2x de boel opengeklikt, maar "standaard" is er maar 1 -open- zichtbaar.

Wanneer je de backuptool van Microsoft gebruikt is dit een logisch gevolg en als je de backup "dicht" laat, dan heb je er geen last van bij het openen van Outlook.

Bijlagen

• ohohoh.jpg
    ohohoh.jpg
    53,5 KB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:
Ok, ik snap wat je bedoelt.

Nouja, ik heb er één weggegooid en hij maakt gewoon netjes zn backups aan.

Zal wel goed zitten dan :confused:.

aanvullinkje : ook mijn backups gaan naar de D maar toch krijg ik binnen Outlook 2x deze visualisatie en geloof mij, het HOORT zo. Als je niet met die 2e had gerotzooid, was er niets "vreemds" gebeurd.

Nou, het vreemde begon pas toen ik de backup terugzette. Hiervoor had ik namelijk ook maar één "persoonlijke mappen" verwijzing.

Hij maakt nu geen reserve kopieën meer aan :o.

Uhum...

Na herinstallatie staat hij niet meer in het menu bestand.

Laatst bewerkt:
Hij doet het nu weer :confused:..

Áls het maar werkt, bedankt voor de tip Pasja.

dat kan kloppen (dat die 2e verwijzing pas komt na een keer terugzetten) dat kan ik mij niet meer herinneren. Ik heb die 2e (complete) map er staan sinds ik de tool ooit heb geinstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan