djeric
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2006
wie weet waarom als ik waar dan ook op een site de knop conatct / e-mail klik dat hij niets opend??????
maakt niet uit van welke site hij opend het niet, hoe kan dit???
bij mijn site is het zelfs zo erg dat me pc er van vast slaat, en dan vervolgens 71x ff vrolijk die pagina gaat laden...?????? heel erg vaag dit probleem.
maar goed kan nu dus nergens een mail naar toe verzenden, omdat hij niets opend.
het maakt niet uit waar ik het wil openen of in me browser van IE of firefox hij werkt bij mij pc niet. en bij anderen werkt hij wel goed.
waar zit de fout???
dit is de hml code op mijn site bv...
<A href="mailto:eric-mail@home.nl">contact</a>
ziet er dus perfect uit niets mis mee.. aldus ook de anderen.
ik gebruik: microsoft explorer van me xp cd.
met outlook express. (ik denk het probleem hierin zit maar waar dan in hemels naam???)
is me outlook ofzo niet me standaard e-mail account of weet ik veel hoe het zit???
waar zit het probeem???
www.yourdjeric.nl onder de naam "contact" als ik daar op klik gebeurd er niets, maar t werkt wel.
hoe zit dit bij mij?????
maakt niet uit van welke site hij opend het niet, hoe kan dit???
bij mijn site is het zelfs zo erg dat me pc er van vast slaat, en dan vervolgens 71x ff vrolijk die pagina gaat laden...?????? heel erg vaag dit probleem.
maar goed kan nu dus nergens een mail naar toe verzenden, omdat hij niets opend.
het maakt niet uit waar ik het wil openen of in me browser van IE of firefox hij werkt bij mij pc niet. en bij anderen werkt hij wel goed.
waar zit de fout???
dit is de hml code op mijn site bv...
<A href="mailto:eric-mail@home.nl">contact</a>
ziet er dus perfect uit niets mis mee.. aldus ook de anderen.
ik gebruik: microsoft explorer van me xp cd.
met outlook express. (ik denk het probleem hierin zit maar waar dan in hemels naam???)
is me outlook ofzo niet me standaard e-mail account of weet ik veel hoe het zit???
waar zit het probeem???
www.yourdjeric.nl onder de naam "contact" als ik daar op klik gebeurd er niets, maar t werkt wel.
hoe zit dit bij mij?????