outlook probleem met mail openen in internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
wie weet waarom als ik waar dan ook op een site de knop conatct / e-mail klik dat hij niets opend??????

maakt niet uit van welke site hij opend het niet, hoe kan dit???

bij mijn site is het zelfs zo erg dat me pc er van vast slaat, en dan vervolgens 71x ff vrolijk die pagina gaat laden...?????? heel erg vaag dit probleem.

maar goed kan nu dus nergens een mail naar toe verzenden, omdat hij niets opend.

het maakt niet uit waar ik het wil openen of in me browser van IE of firefox hij werkt bij mij pc niet. en bij anderen werkt hij wel goed.
waar zit de fout???

dit is de hml code op mijn site bv...

<A href="mailto:eric-mail@home.nl">contact</a>

ziet er dus perfect uit niets mis mee.. aldus ook de anderen.

ik gebruik: microsoft explorer van me xp cd.
met outlook express. (ik denk het probleem hierin zit maar waar dan in hemels naam???)

is me outlook ofzo niet me standaard e-mail account of weet ik veel hoe het zit???

waar zit het probeem???

www.yourdjeric.nl onder de naam "contact" als ik daar op klik gebeurd er niets, maar t werkt wel.

hoe zit dit bij mij?????

jah ik heb het gezien bij contact opent hij wel outlook express...

Kijk even anders bij de instellingen van je internet explorer

bovenin klikken op:

Extra -> Internet Opties -> Programma's

en kijk of bijvoorbeeld het veld e-mail wel staat op Microsoft Outlook of iets dergelijks...

hoi djengin

deze staat bij mij leeg:(

alle vakjes zijn leeg.

alleen de bovenste html editor staat op microsoft frontpage, en kan deze aanpassen in bv kladblok exel of word.

maar verder heb ik niets

Laatst bewerkt:
En er staat ook niks in de drop down? ( dus niks als je op die pijltje naar beneden klikt? )

nope......

ik ontvang wel reacties in me gastenbooek bv......

Laatst bewerkt:
Je zei dat je outlook express gebruikte...

Start outlook express eens op... en klik op EXTRA -> OPTIES

In de nieuwe venster staat onderin:

Als standaard instellen ( 2 x )

klik beide eens aan en probeer opnieuw op contact te klikken op je site...

het word steeds gekker

ik klik die 2 danallebij aan klik op toepassen en dan op ok en dan verspringen ze weer terug naar de oude stand....
oftewel kan ze gewoon niet veranderen ofzo:(

begrijp er niets van.....

ze pakken het niet...

en nu open ik IE en klik op de contact button maar slaat gelijk weer vast en doet niets

http://www.hitmanpro.nl

Download deze antispyware, installeer het en voer het uit... ( je hoeft alleen maar op START te klikken en de rest doet ie vanzelf ) en controleer of er misschien spyware of andere dingen zijn...

En na dit ff nog een keer proberen wat ik net allemaal zei...

Verder zou ik het niet zo 1. 2. 3. kunnen weten...

dan zijn we voorlopig nog even zoet bezig maar mij lijkt het dat dat zeker niet gaat werken maar wie niet waagt wie niet wint.

:thumb:

(toch al bedankt he djengin)

niets geholpen

virus scanner gedraaid niets geholpen

updates gedraaid niets geholpen

iemand nog ideeën?????????

Laatst bewerkt:
Je zou even na kunnen lopen wat op deze pagina beschreven staat.
http://support.microsoft.com/kb/306098/nl

Op kellys-korner regel 64 links staan 3 registerfixes.
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Zelf even kijken of dat nog iets toevoegt.

---------------------------------------
Op deze pagina nog een optie.
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_oe.htm#xp_ie_hyperlink

In IE, OE won't respond to a Hyperlink

Windows Explorer/Tools/Folder Options/File Types. Highlight URL:MailTo Protocol/Advanced/Edit. Under Application used to perform action it should read: "C:\Program Files\Outlook Express\MSIMN.EXE" /mailurl:%1

Laatst bewerkt:
heb het zelf opgelost:

voor de gene die dit ook hebben, zo loste ik het op:

(zorg eerst voor dat je een goede backup maakt voordat je begint!, het kan altijd nog mis gaan!!!!)

start windows xp >> stop de cd xp in de cd speler >> klik op instaleren in het menu >> instaleer alles van windows weer opnieuw >> let op gebruik dus geen "format c: " gewoon opnieuw instaleren, windows start meerdere malen tijdens instalatie op. ik heb gekozen voor geen updates te draaien!!! (is wel mogelijk, maar aangezien ik een probleem had wil ik het testen zonder updates.) dit alles werkt na volledige instalatie en herstart zeer goed.

alles is in windows zoals het was (je hebt immers geen format gedaan!!! dus raak je niets kwijt.) oftewel... de probleem heeft zich met instaleren van windows xp opnieuw te instaleren zich verholpen door de orginele instellingen terug te zetten.

alleen tja... hoe het voorval gevallen is???? begrijp ik ook niet goed.

het was niet anders op te lossen, zelfs niet bij het instaleren van outlook express 2003 versie. dus t blijft vreemd, zal wel iets met het register zijn geweest ofzo...

mogt er iemand dit nog kunnen verklaren reageer hier gerust op, dan blijft deze topic nuttig voor andere gebruikers.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan