Outlook probleem [ wordt nu echt gek]

Status
Niet open voor verdere reacties.

haimeigao

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Ik heb een probleem, ben een vrouw dus ja ik moet het nu ook gewoon weten ik wil gewoon outlook kunnen gebruiken ik heb wanadoo, ik maak gebruik van een router ofzo is mij verteld al iets over een poort 25 maar heb nu dit probleem heb er een screenshot van gemaakt: http://vlaun.nl/Outlook.JPG Kan iemand me verder helpen? Ajb someone:p voordat ik echt helemaal gestoord wordt.

Welke versie van MS Office Outlook gebruik je? Het hoofdvenster in je screenshot is volgens mij van Windows Live Hotmail? Ik zie dat je ook MSN Messenger open had staan en WS_FTP Pro? Waarom was dat? En waarom is jouw Outlook tweetalig?

En "een router of zo" is niet erg duidelijk. Je hebt ADSL met een Wanadoo-modem en waarom gebruik je een router? Meerdere PC's in huis? Werkt het e-mailprogramma op de andere PC ('s) wel?

Laatst bewerkt:
Aanvulling op het probleem

Het probleem is dat ik casema heb, ik heb een router,draadloos omdat ik een laptop heb en een pc en me moeder wil geen draad door het huis hebben. Heeft iemand voor mij de oplossing? en WS_FTP enzo heeft er allemaal niet mee te maken neem ik aan. ALvast bedankt voor medewerking

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan