Outlook probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stiletto

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
Dag heren,

ik heb een probleem met outlook, ik had windows vista op de pc staan, maar die is gecrasht, nu heb ik windows 7 erover heen gezet op een andere schijf(gegevens vista is nog intact)
maar nu werkt outlook wat ik op vista had staan niet meer,(berichtenarchief niet openen) en ik kan nergens een .pst of .dbx bestand vinden om mijn account in
windows live mail te zetten, het grote probleem is eigelijk dat ik het wachtwoord niet meer weet

mvg,

Sander

Om te beginnen moet je in de verkenner "verborgen mappen en bestanden weergeven" zodanig hebben staan, dat deze wél zichtbaar zijn.
Daarna ga je naar de verkenner en ga je naar c:\gebruikers\jouw naam\appdata\local\microsoft\outlook
Daar vind je de outlook.pst en de archive.pst in welke betanden al je gegevens zijn opgeslagen.

verborgen mappen en bestanden worden weergegeven, het probleem is ik kan 'outlook' niet vinden waar jij aangeeft waar het hoord te staan, ik kan hier wel Windows mail vinden, en dan kom ik uit op het volgende

2vnqq2o.png

Ehh, even een tussenvraagje : ik ging er vanuit dat jij het over Outlook van Microsoft Office hebt / had, maar ik vermoed nu dat jij het hebt over Outlook.com?
Indien het laatste : ga naar outlook.com, vertel dat je je wachtwoord kwijt bent en middels je email wordt je ww opnieuw ingesteld.

Laatst bewerkt:
Ik heb het inderdaad over outlook van microsoft office, dit heeft niks met outlook.com te maken gaat om het email programma van office waar ik de gegevens niet kan vinden,
kan alleen 'outlook' nergens vinden kom alleen terecht bij windows mail

volgens mij ben ik er al achter wat het is, het gaat niet over outlook, maar gewoon over het standaard email programma 'windows mail'
en het gaat niet over de site, maar over het email programma wat gewoon op je computer staat, er komt dus geen website aan te pas!

Laatst bewerkt:
Nu betrek je een derde 'programma' in de discussie.

1. Windows mail staat los van Microsoft Office 20xx en dus los van Outlook en werd met Windows vanaf OS XP / Vista (??) meegeleverd ipv het voorheen standaard en gratis meegeleverde Outlook Express. Windows mail is dus eigenlijk Outlook Express.
2. Outlook.com is de opvolger (vervanger, net wat je wilt) van msn.com, hotmail.com live.com enz.
3. Outlook van Office is één van de mogelijke applicaties binnen de suite Office 20xx.

Als jij over 3 praat, dan ís er op de harddisk van je machine op de lokatie zoals ik die eerder beschreef een mapje outlook en daarin vindt je de beide .pst bestanden.

Laatst bewerkt:
ik nam aan dat ik outlook had gebruikt, maar het ging toch over windows mail, email berichten heb ik al terug kunnen plaatsen, alleen mijn account gegevens niet, weet jij toevallig hoe je dit doet met windows mail?

outlook kunnen we uitsluiten anders had ik de bestanden wel gevonden,

bedankt iig tot zover!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan