Athalon1951
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2005
Ik heb weer eens een vraag, heb gisteren opnieuw Office 2007 moeten installeren in Windows 7 omdat de icoontjes in het startmenu allemaal blank waren geworden, alles ging prima tot het moment dat ik Outlook 2007 opende, toen kreeg ik de vreemde melding "Er is geen e-mailprogramma gekoppeld om de gevraagde actie uit te voeren. Installeer een e-mailprogramm. Maak een koppeling in Standaardprogramma's in het configuratiescherm als er een e-mailprogramma is geinstalleerd" het vreemde van het verhaal is, dat alles gewoon werkte in Outlook, post verzenden, post ophalen, de filters die ik erin had staan etc etc, maar toch steeds die idiote melding, Ik ben naar Standaardprogramma's gegaan, maar kon daar geen Outlook in vinden nog toevoegen aan het menu in Standaardprogramma's
De vraag is hoe krijg ik die melding weer weg, want Outlook 2007 werkt gewoon zoals het moet, alleen die irriterende melding krijg ik het la...rus van.
Het heeft altijd goed gewerkt, tot de herinstallatie, nooit die melding gehad in de afgelopen 2 jaar.
De vraag is hoe krijg ik die melding weer weg, want Outlook 2007 werkt gewoon zoals het moet, alleen die irriterende melding krijg ik het la...rus van.
Het heeft altijd goed gewerkt, tot de herinstallatie, nooit die melding gehad in de afgelopen 2 jaar.