Outlook problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pienootje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2006
Ik wil graag een mail adres aan outlook koppelen, maar ik krijg het niet voor elkaar, kan iemand mij hierbij helpen.
ik krijg onder andere de foutmelding:
Taak info@rheijnbouw.nl - Ontvangen... rapporteert fout (0x800CCC18): De e-mailserver heeft uw aanmeldingsnaam met beveiligd-wachtwoordverificatie (SPA) afgewezen. Controleer de accounteigenschappen. Klik op E-mailaccounts onder Extra.

Liefs Pien

Staat er een vinkje bij aanmelden met beveiligde.... etc? Haal dat vinkje eens weg.

Vraag verplaatst naar de outlook sectie aangezien het niks met websites maken te maken heeft

ik ben net terug van vakantie, ik lees nu de antwoorden pas. Maar ik moet nog kijken of het lukt.

groetjes Pien

Ik heb het vakje uitgeklikt van de beveiliging, maar nu doet ie t nog steeds niet. de volgende melding komt er op te staan:
aller eerst krijg ik heel vaak achter elkaar het vakje dat ik het netwerkwachtwoord moet opgeven, als ik op ok klik, verschijnt het venstertje weer opnieuw

er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande mail.
en de email server heeft de login naam afgewezen.

wie kan mij hierbij helpen?

alvast bedankt.

groetjes Pien

Misschien moet je de brief van de provider er eens bijpakken die je ooit gekregen hebt en in Outlook de SMTP en POP instellingen controleren.

er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande mail.
en de email server heeft de login naam afgewezen.

De website van Rheijnbouw wordt gehost door een provider.
Hier kan je info krijgen over de uitgaande mailserver.
Meestal is dat iets van:
mail.rheijnbouw.nl
of
smtp.rheijnbouw.nl

Als je provider goed z'n werk doet, geeft hij ook informatie over het instellen van je mailaccount in veelgebruikte programma's als outlook.
Volg de instructies die zij daarvoor hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan