Outlook pst corrupt / backup pst

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
ik zoek een tooltje( er zijn er meerdere) om mijn pst te repairen; agv een pc crash en de daarop volgende data recovery opent deze zich niet meer. Iemand goede ervaring met een tool? Daarna wil ik op regelmatige tijden een backup maken van de pst. Ik weet microsoft heeft er een(welke ik nu niet kan downloaden ivm de validatie; heb agv de pc crash de pc niet opnieuw geinstalleerd met mijn eigen officiele licentie maar met een geslipstreamde xp ) , maar bestaan er ook andere tools om je pst te backuppen welke goed werken??

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Sluit Outlook (als je dat nog niet gedaan had)
Maak eerst een kopie: Start -> Uitvoeren -> "%userprofile%\Application Data\Microsoft\Outlook"
Bestand zal outlook(.pst) heten. Even een backup-kopie maken.
Zoek op je harde schijf naar scanpst.exe
Doe dit m.b.v. Start -> Uitvoeren -> cmd /k dir /s /a c:\scanpst.exe
Sluit Outlook (als je dat nog niet gedaan had)
Start Scanpst.exe
Blader naar de map die ik hierboven heb aangegeven.
Repareer outlook.pst
Start Outlook

Overigens: Als Outlook.pst groter is dan 2 GB dan kunnen onder sommige versies van Outlook problemen ontstaan (misschien wel de oorzaak van jouw problemen).

Succes,

Tijs.

is idd groter als 2 gb; maar het is zo'n 2007 versie pst(ben de naam even kwijt); die niet compatibele versie met outlook 2000 ed.

zal het proberen,bedankt.

Niet dat ik ken, maar misschien hebben anderen hier op het forum bekendheid met (al dan niet betaalde) software die nog wat voor je zou kunnen betekenen?

Tijs.

probleem is dat ik een: the pst is not a personal folder file melding krijg bij het importeren van de pst en die kan scanpst niet oplossen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan