Outlook.pst is geen is geen bestand met persoonlijke mappen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Kan uw standaardmappen voor e-mail niet openen. Het bestand C\documents and settings\Admininstrator\Localsettings\ApplicationData\Microsoft\Outlook\Outlook.pst is geen is geen bestand met persoonlijke mappen.

Nu vraag ik je. Dit heb ik gemaakt met genie Manager om een back up te maken. Ik kan dus de hele Outlook niet meer openen. Krijg steeds deze melding. Heb al gedeinstalleerd en ook via current user alle verwijzingen weggehaald, maar ik blijf die melding houden. Betekent dit opnieuw format C? Ik blijf aan de gang

Krijg je deze melding als je in Outlook die berichten probeert te importeren?
Is er een optie om die berichten via die Genie Manager te kopieeren?

Nee, Elisa. Outlook opent niet eens. Dus je krijgt alleen outlook te zien en dan direct die melding. Als ik kon openen was er niets aan de hand.

Hoe zie je die *.pst berichten in Genie?
Kun je ze kopieeren? Zo ja: zet een kopie even weg bij je documenten.
Haal al die (falende) berichten bij Outlook weg en sluit af.
Start Outlook nu op. Als het goed is (bij OE tenminste wel) maakt Outlook nu zijn archief weer aan.
Kijk nu bovenin bij de mogelijkheden die Outlook heeft. Er moet iets staan als: berichtenarchief elders opslaan.
Geef het pad op onder je documenten.
Zo zul je nooit je berichten vergeten als je gaat formatteren.
Als je dit gedaan hebt kun je die gekopieerde *.pst importeren.
In OE onder bestand/importeren.

Eigenlijk hangt alles af van het losmaken van die berichten in Genie manager. (denk ik)

Laatst bewerkt:
De vraag is niet opgelost, maar ik zie geen oplossing dus ik geef het wel die status.

Jammer voor je :confused:
Volgende keer maar weer gewoon kopieeren denk ik.
Het is zo simpel wegschrijven naar cd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan