Outlook.pst niet te gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
519
Kortgeleden heb ik besloten om Office 2010 te installeren. Dat werkt nu goed alleen wil ik oude e-mails in mijn programma opnemen. Uit ervaring weet ik dat ik alles terug kan halen via het bestand outlook.pst. Dat heb ik via users/theo/appdat/local/microsoft/outlook proberen te plaatsen zonder het gewenste resultaat. Nu heb ik dat gedaan onder mijn Cpartitie. Hetzelfde heb ik ook gedaan onder mijn Dpartitie. Het heeft echter niets opgeleverd. Ik blijf alleen de laatst ontvangen e-mails zien. Weet iemand wat ik hier precies mee moet doen.
 
Meer info nodig ...

Hoi,

- Uit welke outlook-versie komt het 'oude' pst-bestand
- Op welke manier heb je geprobeerd de gegevens in 2010 te krijgen: importeren of het nieuwe bestand overschrijven door het op de plaats van de nieuwe te zetten.
 
Het is goed mogelijk dat ik het outlook.pst bestand heb opgemaakt via Office 2007. Het bestand heb ik alleen in de genoemde directory geplaats dus niet via importeren. Overigens zit ik te overwegen om Office 2007 opnieuw te installeren. Wellicht werkt het dat wel?
 
Ehh ... nog niet duidelijk.
Hoe heb je de gegevens van het oude bestand in Outlook zichtbaar gemaakt:
- importeren
- menu Bestand > Outlook gegevensbestand > Openen

of wat .... ????
 
Office 2007 opnieuw geinstalleerd. Ook als ik naar importeren kijk zie ik niet iets zoals jij dat hebt aangegeven. Ook via Bestand zie ik niets over outlookbestand. Ik word ten einde raad. Wellicht een suggestie?
 
Hoi,

- Onthoud in welke map je het 'oude' pst-bestand hebt staan.
- Start Outlook
- Nu: menu: Bestand > Openen > Outlook gegevensbestand...
- Blader naar de map van het 'oude' bestand en dubbelklik erop.

In de mappenlijst van Outlook zie je nu onderaan een tweede keer 'Persoonlijke mappen' staan, met daaronder dezelfde mappenstructuur.
Kijk of je nu wel alle mails e.d. ziet staan.
 
Als ik in Outlook Bestand openen ,outlook gegevensbestand klik krijg een scherm te zien waarop Roamcache en Outlook staat. Als ik dubbelklik op Outlook krijg ik een scherm te zien waarin staat "er zijn geen items die kunnen worden weergegeven in deze weergave". Er is dus niets te zien.
 
Pfff.

Maar ben je dan al gaan bladeren naar de lokatie waar JOU outlook.pst staat .....
Dikke kans dat dat ook wel een pst-bestand is, maar niet het goede.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan