outlook.pst van 5.98 Gb

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertjan

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
375
Hey allemaal,

Ik heb iets heel raars.. had nog aardig wat vrije ruimte op me pc maar opeens was dat nog maar 5 MB.. terwijl ik niks aan het downloaden was. dus ik op zoek naar de oorzaak maar kon niks vinden. programma draaien om te kijken wat er allemaal verbinding heeft met het internet en ook niks wat veel data binnehaalde..

ik zoeken naar bestanden op me harde schijf en nog niks gevonden.. tot ik ook verborgen bestanden meenam.. toen kwam ik opeens het bestand outlook.pst tegen.. van 5.98 GB :S

het bestand staat in deze map
Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

wat moet ik hiermee doen ?? want het is nogal veel .. 5.98 GB..

en hoe komt het???

mvg.

Robert-jan
 
Proberen

Wat je kunt proberen is de extensie te veranderen.
Maak er eens een outlook.tmp van, doe dit wel als outlook niet aan staat.

Start daarna outlook op en kijk wat er gebeurdt.
Als er nou van alles gewijzigd is en alles ligt overhoop dan moeten we verder zoeken maar als er niets aan de hand is denk ik zomaar.......tja.....

grtjs jjw
 
als ik hem hernoem en ik start outlook dan zegt ie dat ie het bestand niet kan vinden.... dus dat werkt niet denk ik :(

thnx iig voor het meedenken
 
1. leeg je Outlook mappen
2. comprimeer je Outlook mappen (in Outlook)
3. wis je Outlook mappen (backup mails) en maak opnieuw aan
 
het comprimeren in outlook XP gaat op de volgende manier
Klik in het menu Bestand op Gegevensbestandsbeheer.
Klik op het gegevensbestand dat u wilt comprimeren en klik vervolgens op Instellingen.
Klik op Nu comprimeren.
OpmerkingWanneer u een pst-bestand comprimeert, hoeft u Outlook niet af te sluiten.
 
Nieuwsgierigheid

Ik vraag me uit nieuwschierigheid al alleen hoe en waarom zo'n bestand zo groot is.
grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan