Outlook scroll problemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

melvinw10

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2014
Als ik onderaan de lijst een mail krijg dan ben ik soms wel vijf minuten bezig om daar te komen.

Want als ik onderaan de lijst ben vliegt deze weer naar het begin…

Het gaat om Microsoft Outlook 2010

Iemand hier ervaring mee? of weet hoe dit komt.. bvbd

Ik snap niet helemaal wat je aan het doen bent, maar ik raad je sowieso aan om je mails aflopend te sorteren op datum binnenkomst, want dan heb je de nieuwste altijd bovenaan staan. Het heeft weinig zin lijkt mij om oude mails (die je vast al gelezen hebt en waar je niet veel mee hoeft te doen) altijd als eerste te zien, en voor de ongelezen nieuwe mails die je wél snel wilt kunnen zien, naar beneden te moeten scrollen. Dat scrollen kun je beter bewaren voor de oude mails.
Verder kun je de zoekmap <Ongelezen mail> in je Favorieten bovenin zetten, zodat je daar alleen de niet-gelezen mails ziet, en dat scheelt ook een hoop scrollen.
Laatste tip: gebruik het Zoekvenster om mails te filteren; dat werkt waarschijnlijk een stuk sneller.
Kortom: er is nog wel wat winst te behalen in de weergave als ik je vraag zo lees :).

Overigens ken ik het probleem niet, en (gelukkig) kan ik het ook niet reproduceren. Wellicht heb je heel veel mails in de map staan? En is de synchronisatie tijd heel kort, zodat Outlook alweer aan het verversen is terwijl jij nog aan het scrollen bent?

Bedankt voor de snelle reactie, hier heb ik wat aan!
Heb je enig idee waar ik de synchronisatie tijd zou kunnen bekijken/bewerken? dat zou inderdaad het probleem nog wel eens kunnen zijn.

Melvin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan