Hallo allemaal,
Een Outlooksjabloon is heel handig.
Maar...om een sjabloon uiteindelijk op te slaan, moet je echter heel wat handelingen verrichten.
Niet iedere gebruiker heeft de nodige kennis en ervaring om dit snel en simpel te doen.
Om dat te vereenvoudigen, zou ik iemand in Word zijn tekst willen laten tikken en dit document met VBA willen laten opslaan als .oft, in een map naar keuze.
Word kent saveas .oft niet.
Wie heeft hier kennis van/ervaring mee?
Groet
Willem
Een Outlooksjabloon is heel handig.
Maar...om een sjabloon uiteindelijk op te slaan, moet je echter heel wat handelingen verrichten.
Niet iedere gebruiker heeft de nodige kennis en ervaring om dit snel en simpel te doen.
Om dat te vereenvoudigen, zou ik iemand in Word zijn tekst willen laten tikken en dit document met VBA willen laten opslaan als .oft, in een map naar keuze.
Word kent saveas .oft niet.
Wie heeft hier kennis van/ervaring mee?
Groet
Willem