Outlook tool

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomassoft

Verenigingslid
Lid geworden
6 jul 2010
Hallo allemaal,

Een tijd geleden (3jaar) heb ik op mijn werk met een gratis outlook tool gewerkt. Deze tool was tussen de 8 en 15 MB groot. Ik ben de tool helaas kwijt geraakt en weet niet meer hoe de tool heet. Ik weet nog wel wat de tool kan daarom hieronder het lijstje.

1. Veel meer kleuren en categorieën maken in outlook. Ook automatische categorieën maken (van bijv. afzender/onderwerp)

2. Mail in verschillende mappen plaatsen (meer uitzonderingen en mogelijkheden dan outlook regels van Microsoft ® zelf). Ook was deze functie makkelijker en gebruikersvriendelijker.

3. Ook had deze tool een aantal grafieken met hoeveel mail ik van welke afzenders/onderwerpen/projecten kreeg.

4. In de tool kon ik ook projecten/klant groepen aanmaken waarin ik automatisch mail kon laten binnenkomen (filteren op distributie lijsten etc.)

Deze tool was gratis en handig. Misschien kunnen jullie mij vertellen welke tool het was en of er misschien een soortgelijke tool is. Ik heb het met google niet kunnen vinden.

Al vast bedankt.

Gr, Thomas

Hallo Thomas welke outlook tool was dat 2003, 2007 enz enz.

Mooie tool! Alleen helaas kan het niet wat het moet kunnen. Het was een tool die een werkbalk aan Outlook toegevoegd waarmee ik alle categorieën en regels kon toevoegen.

Heb je misschien nog een idee?

Gr, Thomas

Hoi Thomas , Oef! Nee geen idee. Zoeken naar een naald in een hooiberg. Maar hier zie ik tientallen mogelijkheden, werk zorgvuldig en wellicht vind je die van jou ertussen. Ik zag al op blz 1 gelijk die xobni staan. Nu hoop ik voor jou dat je ze vanavond nog allemaal na kunt lopen het zijn er heel erg veel. Onder in de pagina van 1 t/m 114 klik maar op next. Succes ermee he. En laat eens weten. ;) :shocked:

http://download.cnet.com/1770-20_4-...Name=platform=Windows&filter=platform=Windows

Oke xobni. Ja het is niet wat je wilde, maar ik wist ook niet veel beters. Maar daar kun je dus mee vooruit. Thanks voor de terugkoppeling. Groet Manamana. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan