Outlook verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huckley

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2005
NU benik me hele outlook kwijt , nu ben ik helemaal in de aap gelogeerd!

Piet

dit is gewoon vette spam ,
lees de regels!
als je het forum uitlecht wat nou het probleem is

Staat dit niet meer in de office directory??

C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11

en daar het outlook icoon

Geplaatst door Martinaz
lees de regels!
Zeg jij ook wel eens iets anders als "lees de regels"???

Hoort dit bij een ander bericht?

Nee er is geen ander bericht waar dit in voorkomt, ik denk dat hij ons dit gewoon even wou laten weten.

Geplaatst door Martinaz
lees de regels!

Ik zou niet weten wat dit met spam te maken heeft. Ken je wel het verschil tussen een vraag en spam???

@ Huckley, leg eens duidelijk uit wat er juist gebeurd is, dan kunnen we je waarschijnlijk iets beter advies geven

! schiet ik niks mee op

Geplaatst door Ron_123
Nee er is geen ander bericht waar dit in voorkomt, ik denk dat hij ons dit gewoon even wou laten weten.
Als je me nu kan helpen oké, maar hier heb ik niks aan!
Ik dacht wel duidelijk te zijn!

Ik leg wat uit aan jou uitlech heb ik niks.
Piet.H

Laatst bewerkt:
brancard.gif
Mag er dan iemand anders helpen? Wat is het probleem? Als je je outlook kwijt bent, dan ga je naar start-->programma's-->bureau-accessoirres-->systeemwerkset-->systeemherstel
en zo kan je je computer terugzetten naar een punt waarop je outlook nog wel had. De mogelijke datums waarnaar je je computer kan terugzetten staan in het vet aangeduidt. Je verliest geen bestanden. Succes.

Maar wees nu niet boos op ons allemaal. We weten nauwelijks waarover het gaat?:(

Met vriendelijke Groet, James:)

Geplaatst door Ron_123
Staat dit niet meer in de office directory??

C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11

en daar het outlook icoon

Heb je hier ook niks aan dan??? en je vraag is ook niet erg duidelijk!!

Ik leg wat uit aan jou uitlech heb ik niks.

Je mag er dan wel niks aan hebben, maar wij kunnen ook weinig met zo'n miniscule hoeveelheid aan informatie.

Als je Outlook niet kunt vinden in c:\program files\microsoft office\officexx (xx is versie nr, OfficeXP is office10 bijvoorbeeld), helpt Microsoft Office opnieuw installeren misschien?

Gaat het over Outlook of Outlook Express ?( namen worden vaak door elkaar gebruikt ) en is van het ene op het andere moment dat programma in zijn geheel verdwenen? Wat deed je daarvoor? Of kan je het niet vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan