outlook vergroten???

Status
Niet open voor verdere reacties.

renetje

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2002
Weet iemand misschien hoe je je postvak kunt vergroten?hij is nu 3kb maar ik wil meer omdat ik een bestand verwacht is dit mogelijk?
alvast bedankt Renetje

Geplaatst door renetje
Weet iemand misschien hoe je je postvak kunt vergroten?hij is nu 3kb maar ik wil meer omdat ik een bestand verwacht is dit mogelijk?
alvast bedankt Renetje

Waaruit maak jij op dan dat ie nu 3 kb is ik heb nooit gehoord over het instellen van de postvak groote ????

Geplaatst door renetje
Als ik kijk bij eigenschappen zie ik dat hij 3 kb is

Ja de eigenschappen van een mail ,maar als je een mail krijgt met 34kb text geeft ie bij eigenschappen 34kb op.
Als je een groote mail verwacht komt ie gewoon binnen hoor .

Provider bepaalt maximale grootte bericht

Je provider bepaalt de maximale grootte van een e-mailbericht wat je kunt versturen en ontvangen. Ik geloof dat ik een e-mail van maximaal 5 mb kan ontvangen. Als dit niet genoeg is kan de afzender ook zijn bericht opsplitsen om het zo te versturen. Dan splits hij het op in partjes van bijv. 5 mb en als jij ze direct ophaalt kan hij je mailbox weer 'volposten'.
Wat ook een mogelijkheid is is dat de afzender het bestand op zijn serverruimte zet (vaak 10 of 20 mb bij een betaalde internetverbinding) en jou de link stuurt naar dat bestand op zijn serverruimte.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan