Outlook verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e.h.severin

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2001
Ik ben terug gegaan van Outlook naar Outlook Expres. De accounts bij Outlook heb ik verwijderd. De mails komen ook via Outlook Expres binnen.

Alleen als ik een plaatje wil toevoegen via kopieren naar emailontvanger dan opent Outlook. Ik wil dat Outlook Expres opent. Helemaal Outlook verwijderen wilik niet, want ik heb mappen waar van alles in staat, die ik wil bewaren.

Wie weet een oplossing?
Gerda

Heb je Outlook Express wel als standaard E Mail programma staan of is dat nog Outlook??

Geplaatst door e.h.severin
Ik ben terug gegaan van Outlook naar Outlook Expres. De accounts bij Outlook heb ik verwijderd. De mails komen ook via Outlook Expres binnen.

Alleen als ik een plaatje wil toevoegen via kopieren naar emailontvanger dan opent Outlook. Ik wil dat Outlook Expres opent. Helemaal Outlook verwijderen wilik niet, want ik heb mappen waar van alles in staat, die ik wil bewaren.

Wie weet een oplossing?
Gerda

Welke versie windows en outlook (express)

windows xp is de versie en outlook 2003.

outlook expres 6.

Ik heb bij de account van outlook deze verwijderd. Kan het nog ergens anders staan dat outlook de standaard is?

Hai, :D

Open Internet Explorer
Kies Extra/Internetopties/Programmas en controleer of Outlook Express bij Email staat als Standaard Emailprogramma...

See Yah! ;)
Ps..daar kun je tevens wat andere standaardprogrammas koppelen! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan