Outlook verzend niet meer voor alle emailadressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joppiesaus

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Beste,

Vorige wee werkte outlook nog perfect. Ik beheer in outlook 8 verschillende smtp emailadressen welke succesvol al maanden verzenden en ook kunnen ontvangen.

Opeens (kan zelf geen rede bedenken waarom, wellicht een automatische update) werkt het verzenden niet meer. Ik heb om te testen office 2010 gedownload in de hoop dat deze het probleem niet zou hebben, maar hier evengoed (precies) hetzelfde probleem. Ontvangen gaat zonder problemen, echter verzenden werkt voor geen van de mailadressen.

Foutmelding:

taak email@adres.nl - verzenden... rapporteerde fout (0x80042109): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

- probleem geldt voor meerdere servers / domeinen e-mails
- probleem gelijk voor alle adressen
- mogelijke oplossingen op foutcode (0x80042109) hebben me nog niets opgeleverd.

Hopeijk kunnen jullie helpen.

Dit is voor mij echt een serieus probleem!

Dank.

Laatst bewerkt:
Misschien moet je bij elk account in de server adressen opgeven dat er een paswoord nodig is, (verificatie vereist)

Beste,

Bedankt voor je antwoord. Dit is helaas niet het probleem, hij stond namelijk al op verificatie vereist (was verplicht bij alle servers). Onthoud dat voor alle emailadressen van verschillende domeinen en servers het verzenden via outlook (2007 & 2001 beide getest) het niet meer doet en er qua instelling niets is veranderd.

De ene dag werkte het, de ander ineens niet meer.

Ik vermoed dat er iets automatisch moet zijn geupdate of dat een ander programma o.i.d. conflicteerd. Maar hoe kom ik hier achter?

Beste,

Bedankt voor je antwoord. Dit is helaas niet het probleem, hij stond namelijk al op verificatie vereist (was verplicht bij alle servers). Onthoud dat voor alle emailadressen van verschillende domeinen en servers het verzenden via outlook (2007 & 2001 beide getest) het niet meer doet en er qua instelling niets is veranderd.

De ene dag werkte het, de ander ineens niet meer.

Ik vermoed dat er iets automatisch moet zijn geupdate of dat een ander programma o.i.d. conflicteerd. Maar hoe kom ik hier achter?

anyone?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan