outlook verzonden aan importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Babette

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2001
Ik wil bij herinstallatie de pst bestanden van outlook importeren maar dan krijg ik alleen de postvak in geimporteerd en niet de verzonden aan items.......
ook de agenda blijft leeg, terwijl ik zeker weet dat ik het juist opgeslagen heb, want een vorige keer lukte het wel. Welke instelling moet ik misschien daarbij veranderen?
Wat doe ik fout? Heel graag een tip........
Groetjes
Babette

ja, pst en ik heb het naar een bestand exporteren inclusief submappen, gedaan. Ik kan aan de grote van de inhoud zien dat alles erin staat, maar bij importeren "pakt"hij de vezonden items niet op en importeert alleen de postvak in. Ook mijn agenda blijft leeg. Omdat het bij vorige handelingen wel lukte, weet ik dat er ergens iets niet goed staat, maar wat........
Denk je nog even mee?

Bij het importeren moet je wel kijken of 'Persoonlijke mappen' is aangeklikt (bovenaan) en geselecteerd (onderaan) en of er mogelijk geen 'filter' is ingesteld. Zie bijlage

Bijlagen

• screentje.jpg
    screentje.jpg
    30,5 KB · Weergaven: 57
Geplaatst door Vecom
Bij het importeren moet je wel kijken of 'Persoonlijke mappen' is aangeklikt (bovenaan) en geselecteerd (onderaan) en of er mogelijk geen 'filter' is ingesteld. Zie bijlage

TS krijgt de inbox er wel in, en dat is ook een persoonlijke map :)

Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt .....
Als je - zowel bij het exporteren als het importeren - op een submap hebt geklikt in het venster dat ik als bijlage meestuurde, wordt alleen de betreffende submap geïm- of geëxporteerd, ook al heb je 'inclusief submappen' aangevinkt.
In dat laatste geval im- of exporteerd outlook alleen de evt. submappen ónder die waarop je hebt geklikt.
Als Babette bij het exporteren op Postvak IN stond en het vinkje bij 'inclusief submappen' was aangevinkt, dan zijn alleen de gegevens uit Postvak IN geëxporteerd evt. de submappen ónder Postvak IN.

dat heb ik inderdaad op die manier gedaan......Kan ik dit nog herstellen? Aan het aantal mb's te zien moeten de verzonden items er ook nog in opgeslagen staan.....De vorige keer is het ook gelukt, dus heb ik mijn hoop nu op jou gevestigd of dit nog te herstellen is?

... het hangt ervan af wat je met 'herinstallatie' bedoelt.
Als je alleen MsOffice opnieuw hebt ge-herinstalleerd is er nog iets te redden w.s.
Heb je de hele pc opnieuw geïnstalleerd, een z.g. recovery dan betwijfel ik of je alle gegevens nog terug kan krijgen.
De omvang van het PST-bestand zegt niet zoveel. Meestal is de omvang van de IN-box het grootst vanwege de bijlagen die daarin zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan