Outlook vraagt om password

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchDisturbed

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Hallo!
Ik word helemaal knetter van outlook... De mailserver van de universiteit ligt er uit en daarom blijft het programma mij bij elke sync vragen om gebruikersnaam en password.
De enige manier om dit te stoppen lijkt wel om de hele account te verwijderen! Is er geen manier om de sync alleen met dat account te pauzeren ofzo?

Ciao

Gaat dat niet door een vinkje weg te halen bij:
Extra> Accounts> Tab "Email"> Dubbelklik je account> "Account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie."

Hmm nee dat werkt niet. Of ik ben scheel en kijk er keihard overheen... Ik heb Outlook 2007, misschien handig om dat te vermelden?

Ohw, mijn fout, deze optie was voor Outlook Express .
Wellicht is er voor Office Outlook eenzelfde optie.

Probeer eens Bestand> "Offline werken".
Dan is ie even uitgesdchakeld totdat het systeem weer werkt.

hmm ja kan ook. Enige is dat ik juist outlook gebruik om 3 verschillende adressen te checken. Op het moment dat ik m offline zet dan worden die andere 2 toch ook niet meer gesynchroniseerd?
Gezien de vakantie nu denk ik dat de mailserver er nog wel tot woensdag uit kan liggen.
Het liefst gebruik ik nog steeds outlook omdat ik daarmee werk, taken bijhoudt en de agenda gebruik. Mijn werk emailadres is niet via het web bereikbaar.

Geen oplossing binnen outlook bekend? Weet ook niet zo waar ik verder moet zoeken... Vind het raar dat express wel deze funtie heeft en outlook niet!

Dank iig!

Bij outlook 2003 (en ik neem ook 2007) zit deze optie meer verstopt
Bij extra > opties > Tab email instellingen > knop verzenden ontvangen > groep bewerken en daar kun je per account instellen of je automatisch wil zenden /ontvangen.
Ondertussen doet de mailserver het w.s. weer:D

mvg leo

Neuh die mailserver blijft er nog wel effe af denk ik... Zo in de vakantie duren die dingen vaak net iets langer. Maarre ontopic.. super bedankt! heb mn er nu uit en kan gewoon weer verder werken!!

grazie tanto ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan