Outlook wachtwoord venster komt en kan geen mail versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Sinds gistermiddag kunnen paar collega's van mij niet meer mailen, geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op melding Outlook.
Provider YourHosting gebeld maar kunnen tot nu toe niets vinden.
Wat zou het kunnen zijn? Instellingen nagelopen (servernamen, IMAP, SSL) en staat goed.

Wat zijn de instellingen die je gebruikt? Gebruik je ook authenticatie bij het versturen?

Laatst bewerkt:
het lijkt opgelost te zijn, heb ipv smtp 587 TLS de smtp 456 SSL poort gebruikt en eerst wachtwoord verwijderd, toen outlook afgesloten, toen outlook gestart en wachtwoord opnieuw ingevoerd

hè... ineens is de verzonden mail nu in Sent ipv Verzonden Items.

Wel erg toevallig.

Maar, kan ik dat oplossen?
IMAP mail overigens.

hè... ineens is de verzonden mail nu in Sent ipv Verzonden Items.

Wel erg toevallig.

Maar, kan ik dat oplossen?
IMAP mail overigens.
Hun gebruiken blijkbaar de Sent map voor verzonden items. Misschien kan je deze hernoemen, en anders kan je geen invloed op uitoefenen tenzij je als beheerder op de server kan rommelen.

Ze konden niet veel doen en het had nog een heel vervelend staartje gekregen. Namelijk groot gedeelte verzonden mail (laatste 6 maanden) was weg. Ze zagen pop3 inlog (vermoedelijk telefoon) en gooien het daarop. Zeiden dat ze een back-up hadden terug gezet maar daar stond niet meer verzonden mail in. En dat terwijl er bij mijn collega bij de klant laatste half jaar verzonden mail stond.
Hij verplaatste dat altijd van Sent naar map Verzonden Items. Heel vreemd hoe dat nu weg kan zijn, zucht... Hij pakt het gelukkig luchtig op, maar toch. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan