Outlook werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter onika
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

onika

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
Hallo,

als ik wil inloggen op mijn laptop, dan geeft hij een foutmelding aan:
X-ClientId: 08A42CA83AEA43D99E5A7C256E7B04EF
X-OWA-Error: Microsoft.Exchange.Data.Storage.DatabaseNotFoundException
X-OWA-Version: 15.1.447.27
X-FEServer: AM3PR01CA053
X-BEServer: DB4PR02MB270
Date: 4-4-2016 12:35:04

Dus wat ik doe is:
ik ga naar www.outlook.com en dan geeft hij een foutmelding aan. Direct al, ik kom niet eerst op een site. Als ik naar www.hotmail.com ga doet hij dat ook. Ik kan dus niet meer op mijn mail komen op deze laptop. Op andere laptops doet hij het wel. Ik heb geen instellingen veranderd, hij doet het niet meer sinds ik ging uitloggen op de site.
Bij office 365 kan ik wel inloggen.

Wat kan ik hier aan doen?

Met vriendelijke groeten,
Nynke

Laatst bewerkt:
Maar eens beginnen met een andere webbrowser te gebruiken, zoals Internet Explorer of Edge (indien je Windows 10 hebt). Ik zie op Internet problemen als je Google Chrome gebruikt, maar of dat bij jou het geval is wordt niet duidelijk omdat je (zo goed als) geen informatie geeft in je startposting.

Tijs.

Hoi,

het is al gelukt. Ik snap niet waar de fout zat, het heeft waarschijnlijk niet goed uitgelogd. Ik ben via een omweg naar mijn outlook account gegaan, dus niet via de mail maar via msn.nl en dan mijn profiel bekijken. Toen kwam ik naar mijn inloggegevens en kon ik alsnog uitloggen. toen weer opnieuw ingelogd en nu doet hij het weer. Bedankt voor de snelle reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan