Outlook werkt wel op een Android phone maar niet op een Windows phone ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Mijn manheeft een windows phone en hij heeft sinds enkele dagen constant problemen met haar mails te synchroniseren. Het is telkens foutcode 8500201D.
Nu heb ik zelfs al met twee nieuwe windows telefoons getest en steeds hetzelfde.
Op mijn eigen Android telefoon kan ik haar mails perfect binnenhalen zonder enig probleem.

Is nu de enige oplossing nog om voor haar dan ook maar een Android toestel te kopen ?

Laatst bewerkt:
Ik had hetzelfde probleem. Het Outlook account heb ik toen verwijderd en weer nieuw toegevoegd, daarmee was het bij mij in ieder geval opgelost.

Ik had hetzelfde probleem. Het Outlook account heb ik toen verwijderd en weer nieuw toegevoegd, daarmee was het bij mij in ieder geval opgelost.

Hoe kan je in een windows phone een account verwijderen, dan moet je heel het ding wissen ?

Dat lukt hier dus niet met die windows phone 10.
Krijg dan telkens de melding fout met outlook, kan nu niet synchroniseren.

Die heb ik ook en bij mij ging dat goed. Dan kan ik je er verder ook niet mee helpen ben ik bang.

Lijkt mij handig als je éérst de telefoon volledig herstart, de telefoon dan (meteen) in Vliegtuigmodus zet en dan pas de aanpassingen gaat proberen. [Uiteraard weer van Vliegtuigmodus afhalen zodra je aanpassingen getest moeten worden.]
Overigens zou het ook kunnen helpen als je eerst de mail-/agenda-/contactensynchronisatie "vertraagt", dus (indien dat was ingesteld) push mailsynchronisatie omzetten naar fetch mail, met een interval van (bijv.) elk half uur of 15 minuten synchroniseren.

Tijs.

Blijkbaar is het probleem gekend en is er iets misgegaan met de update.
Op mijn Android kan ik die hotmail zo vaak na elkaar ophalen als ik wil. Nu heb ik al getest met 3 windows phones en allemaal hetzelfde verhaal.

3 phones toe maar.... :dEn heb je ook nog een gmail account erop zitten.?

Laatst bewerkt:
Jaar, datum, tijd en land staat goed.? uitloggen bij alle andere divices.

Laatst bewerkt:
Jammer Karine. Neem dan maar contact op met de heren van Windows. Of wie het weet mag het zeggen. :confused:

Er lopen al verschillende klachten hierover op het Microsoft forum.
Ik denk dat het in een update van de software zit, daarom dat er geen enkel probleem is met een Android phone.

Laatst bewerkt:
Ik wacht nog even af en anders volledig overschakeling naar Android.

ik zou gewoon voor gmail gaan en dat prul outlook in dit geval links laten liggen.

Mogelijk dit wat ik recent tegenkwam hier bij de WinPhone van mijn dame:
Neen, het is een Outlook online update... daar is het toestaan van syncen obv bijv Pop3 uitgeschakeld.
Dus kijk even hoe op internet de settings voor outlook staan en niet op je mobiel dus...
Dat was iig hier de oplossing.

PS: dat heeft er mee te maken dat Microsoft in fasen recent zijn mail gemigreerd heeft naar een Office365 achtige omgeving voor hotmail en outlook.com
Wij waren een tijdje geleden blijkbaar aan de beurt.

Wel typisch dat de Android daar geen last van heeft of gebruikt die andere instellingen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan