Outlook wil niet meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

leeuw01

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Ik werk met Windows XP. Vanavond heb ik RSS-Reader op mijn computer geinstalleerd en sindsdien wil mijn Outlook niet meer openen. Hij blijft hangen en geeft als melding, programma niet actief. Je kunt dan op de beeindigen button klikken of op de annuleren button. Hierna komt een foutrapportage, welke je kan verzenden. Technische gegevens van dit foutrapport zeggen mij niets. Ik heb twee maal een systeemherstel uitgevoerd naar een periode toen RSS-Reader nog niet op mijn pc stond, echter zonder enig resultaat.
Outlook blijft iedere keer bij het openen hangen en moet ik afsluiten, waarna het foutrapport komt. Heeft iemand enig idee, aangezien systeemherstel niet werkt zit ik even met grote vraagtekens!

Alvast bedankt voor de hulp!

Probleem opgelost

Ik ben nog even gaan verder spitten en via het Outlook Express forum kwam ik een tip tegen van "Roto". Ik heb het pst-bestand van Outlook gerepareerd en mijn Outlook werkt weer. "Roto" hartelijk dank voor deze tip, indirect heb je mij op deze manier geholpen. Wist niet van het bestaan van deze mogelijkheid tot repareren.

groet, Esther

Hallo leeuw01.

Geen dank stond idd in het verkeerde onderwerp, maar mooi dat je het gevonden hebt. Sluit je de topic ook weer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan