Outlook wil niet opstarten met Outlook Vandaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

steru2000

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2001
Hoi allemaal,

Outlook wil niet opstarten met Outlook Vandaag, maar start altijd op met Postvak IN. Ik heb dit probleem zowel bij Outlook XP als Outlook 2000. Heb eerst Outlook XP op mijn pc staan en nu Outlook 2000. Via de help van Outlook en de geavanceerde instellingen, heb ik dit nog niet kunnen verhelpen.

Weet iemand raad?

Alvast bedankt,

Bas

Ga in het register naar de volgende sleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail\Microsoft Outlook\shell\open\command

Staat in het rechter scherm:
"C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\OUTLOOK.EXE" Outlook:Inbox /recycle

Groetjes,
Bennie

En wat moet ik daar dan verder mee doen om dit aan te passen, zodat Outlook Vandaag wordt geopend bij opstarten?

Alvast bedankt,

Bas

Mijn vraag was: staat dat er? Zo, dan zal je dat toe moeten voegen. Lijkt me anders een fout in het register.

Groetjes,
Bennie

Kijk, dat is duidelijk:) Welke OS heb je? Voor alle duidelijkheid: bij extra\opties\overige\geavanceerde opties\ heb je Postvak In geselecteerd?

Groetjes,
Bennie

Ik gebruik Windows XP en bij extra\opties\overige\geavanceerde opties\ heb ik Outlook Vandaag staan, want daar wil ik dat Outlook mee opstart.

Wacht ff...je zei dat:
"C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\OUTLOOK.EXE" Outlook:Inbox /recycle

er staat?? Verander het eens in:
C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\OUTLOOK.EXE" Outlook:Today /recycle

Reboot.

Groetjes,
Bennie

Nog een vraagje tussendoor: hoe start jij Outlook op? Met behulp van een "zelfgemaakte" snelkoppeling? Of gewoon via het Outlook-icoon?

Groetjes,
Bennie

Werkt niet. Als ik in het register Today neerzet in plaats van Inbox, dan kan outlook niet geopend worden omdat de juiste mappen onvindbaar zijn.

Kunnen we misschien iets doen met de volgende regel: "res://C:\Program Files\Microsoft Office\Office\1043\outlwv"? Dit is de webpagina, voor de eigenschappen van Outlook Vandaag.

Om op je andere vraag te antwoorden. Ik heb eerst Outlook Express van de computer verwijderd (via Configuratie\Windows Programma's). Daarna heb ik Outlook geinstalleerd, en de eigenschappen van het Start-Menu gewijzigd, zodat Outlook als mail-programma wordt gebruikt. Ik heb de snelkoppeling die Outlook op het bureaublad had staan verwijderd.

Groet,

Bas

Start je Outlook nu op via het startmenu? Wat staat er in de eigenschappen?

Groetjes,
Bennie

Van de snelkoppeling die in het startmenu staat (rechter muisknop\eigenschappen).

Groetjes,
Bennie

Dan kan ik kiezen uit:

1. E-mail lezen
2. Eigenschappen voor Internet
3. Uit deze lijst verwijderen

Maar heeft het daar wel iets mee te maken?

Raar. Ik zie heel iets anders. Zie plaatje.

Groetjes,
Bennie

Bijlagen

• eigenschappen.jpg
    eigenschappen.jpg
    32,1 KB · Weergaven: 63
Ik gebruik Windows XP. Linksboven in het Start-menu heb je dan 4 programma's die daar kunnen staan, waaronder Internet en Mail. Internet en Mail kun je dan toevoegen door met de rechtermuisknop op een leeg gebied in het startmenu te klikken en dan te kiezen voor menu start/aanpassen

Kijk ik verder in het startmenu, waar ik office heb staan, dan heb ik nagenoeg dezelfde afbeelding ...

Kan ik bij dat "Beginnen in ..." niet iets invullen?

Heb dat dus gedaan, bij die snelkoppeling bij de andere office onderdelen. Gebruik ik die dan opent Outlook wel in Outlook Vandaag. En die koppeling kan ik ook aan het Start Menu vastmaken.

Niet helemaal zoals het hoord, maar het werkt wel.

In ieder geval vast bedankt.

Nog een andere vraag: Kan ik ook de volgorde waarop de programma's opstarten in de taakbalk wijzigen? Ik wil namelijk dat eerst Norton Personal Firewall opstart en daarna pas MSN Messenger. Kan jij me daarbij helpen of moet ik die vraag even opnieuw in het juiste onderdeel plaatsen?

Nogmaals bedankt,

Bas

De enige manier die ik ken om dat te bewerkstelligen is met Startup Delayer:
Klik.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan