Outlook wil soms niet verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandero

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 dec 2006
hallo,

Ik heb een probleem met outlook 2003:
Als ik een mail wil beantwoorden, dan wil hij hem niet verzenden.
En als ik naar een contact een bericht wil versturen, doet hij dat ook niet en bij meerdere personen al helemaal niet. Ik vind dit erg vreemd en zwaar irritand.
Zou iemand hier een oplossing voor weten?
Alvast Bedankt!

In de titel staat "soms".... doet Outlook het nu "soms" niet of "never nooit niet" .... want dat maakt een verschil van dag of nacht..... "Nooit" zou gemakkelijk kunnen worden veroorzaakt door een foute instelling van de smtp server... "soms" wordt een enorme zoekpartij naar iets dat kwakkelt in je systeem, of gewoon een kromme verbinding [om welke reden dan ook] met je provider.....
Tik ook even bij "uitvoeren" de volgende regel in " regsvr32 ole32.dll" en klik dan op OK [voor het geval dat je ook een melding kreeg van het systeem, die je hier effe niet gemeld hebt...]

Er staat regsvr32 van ole32.dll geslaagd.
Hij ontvangt en verzend wel, behalve als ik op beantwoorden druk of als ik een mail wil sturen door een contactpersoon naar de ''aan balk'' te slepen. Zou het misschien kunnen komen doordat er geen adressen in de ''aan balk'' maar alleen de namen van de contact personen die ik ze gegeven heb?
Alvast Bedankt!

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Zodra de naam is onderstreept wordt de naam herkent door Outlook en zou hij hem gewoon moeten versturen en bij beantwoorden mag dat al helemaal geen probleem geven.

als je op beantwoorden doet zijn het dan mails met een bijlage? wil ook nog weleens problemen geven en wat doet hij precies verzend hij hem gewoon niet en blijft hij in postvak uitstaan of is ie weg maar blijkt dat hij niet is verzonden of wat???

Verplaatst naar Microsoft Office / Outlook.

als je op beantwoorden doet zijn het dan mails met een bijlage? wil ook nog weleens problemen geven en wat doet hij precies verzend hij hem gewoon niet en blijft hij in postvak uitstaan of is ie weg maar blijkt dat hij niet is verzonden of wat???

Nee, er zitten geen bijlagen bij. Hij blijft inderdaad in postvak uit staan. Dan staat hij eerst schuingedrukt en daarna gewoon recht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan