Outlook XP probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forza Utreg

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Goede avond,

Mijn OS= XP Pro NL en ik gebruik daarbij Microsoft outlook uit office 2000.

Als ik b.v. in Mijn documenten een bestand aanklik en vervolgens dit bestand per e-mail verzenden, aanklik, krijg ik een foutmelding van MO.
Vervolgens vraagt XP of ik rapport wil verzenden.

Het maakt niet uit als ik het bestand met de rechtermuis knop probeer te verzenden (Bestand/rechtse muis/ kopieeren naar.../e-mail afzender.) Zelfde foutmelding volgt.

Dit is de handtekening van de fout:
AppName: outlook.exe
AppVer: 9.0.0.2416 ModName: mso9.dll
ModVer: 9.0.0.2812 Offset 001767ad

Wat kan de oplossing hier voor zijn???

BTW: eerst email maken en daar bijlage invoegen werkt wel
BTW 2: Hoe kan ik die melding wegkrijgen van : Rapport verzenden. Is dat ergens in te stellen???

Alvast bedankt.

Groeten Daan

Alvast vraag 2: Klik met de rechtermuisknop op Deze Computer kies eigenschappen. Klik vervolgens op het tabblad Geavanceerd. Klik vervolgens op Fouten melden. Selecteer Geen fouten melden.

Het moet wel kunnen dat wel,

Eerst email maken en daar bijlage invoegen was/is mijn manier van een bijlage versturen in 99% van de gevallen.

Ik heb nu Office XP met de SP2/3 maar zo instabiel heb ik nog nooit gehad,ook rapporten,veilige modus,herstel-procedure steeds maar opnieuw.

Geen echte oplossing voor jouw vraag,maar ik zou er even niet mee zitten wanneer bijlage invoegen goed werkt.

Hier weten ze het wel : http://www.cewindows.net/newspro/arc13.shtml

Bedankt allebei,

Probleem is opgelost door deze link.

Moest de stappen echter 2 x herhalen:
  • extra
  • opties
  • e-mail indeling
  • e-mail ondersteuning opnieuw installeren
  • Nu maakt ie indeling voor Zakelijke gebruikers
Dat hielp dus niet. Heb dus weer hetzelfde gedaan, alleen voor e-mail indeling alleen voor internet (of zo iets)

Nu is alles ok.

Bedankt voor jullie antwoorden

Groeten Daan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan