Outlook XP uitnodiging versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

leemkuil12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2003
Berichten
3
Ik wil graag per email een uitnodiging versturen. Ik weet dat ik met echtergrond een foto kan invoegen.
Helaas zie ik dan niet de foto in zijn geheel maar moet ik scrollen.

Hoe kan dit beter?
 
Je kan de foto verkleinen, maar ik weet niet of dat de bedoeling is.
Zou je misschien iets meer informatie kunnen geven over wat je wil?
Zoals:
Is het de bedoeling dat de tekst over de foto komt te staan?
 
Ik wil graag als de ontvanger de email opent dat hij of zij in één oogopslag een beeldvullend plaatje ziet met daaroverhen de tekst. Alsof je dus een kaartje krijgt.
Het liefst ook nog zo dat het niet een te groot bestand wordt.
 
Over de grootte van de foto hoef je, je niet zoveel zorgen te maken.
De foto beeldvullend maken is een groter probleem. Het is namelijk zo dat je bij outlook twee mogelijkheden hebt van bekijken. Zonder de e-mail te vergroten en met de e-mail vergroten.
Je zou de uitnodiging kunnen maken met een ander programma en als bijlage erbij doen, maar dat is niet de bedoeling volgens mij.
Je kan ook een briefpapier maken (ik weet niet of dit in Outlook zo heet, maar ik geloof het wel. Bij outlook express staat dit bij bericht>nieuw bericht met>briefpapier selecteren. In Outlook zal het ook zoiets zijn maar dat weet ik niet zeker). Bij een briefpapier kan je een plaatje invoegen en een achtergrondkleur kiezen, voor als het plaatje niet de hele pagina bedekt. Het plaatje kan je op een bepaalde plek in de e-mail zetten (centeren, links uitlijnen en rechts uitlijnen. Dit geldt ook voor de hoogte.
Verder kan je een lettertype en een kleur kiezen.

Ik hoop dat het lukt.
Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan