outlook zeer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

brianvandewege

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
als ik outlook opstart is er de eerste anderhalve minuut niets mee te doen, na die ander hlave minuut kan ik pas op verzenden/ontvangen klikken. Kan dat komen doordat ik ook twee hotmail accounts in de outlook lijst heb staan?

niet dat ik weet zoek dat maar zelf uit als je het belangrijk vind kan ook door je antivirus komen die automatische emailscan...

Hoi,

Ik heb dit ook eens gehad na de installatie van een (McAfee) virusscanner.
Na verwijderen van de scanner was het probleem nog niet opgelost. Weet bijna zeker dat het hier aan lag. Heb je soms ook een virusscanner geinstalleerd?

Grtzzz.

Logt Outlook dan volledig automatisch in op die hotmail accounts, knap hoor maar dat daarbuiten, hotmail.com is een nogal trage site, dit komt doordat het zo'n mega groot gebueren is.

Mischien moet je eens gaan nadenken over een pop3 adres bij een ander isp.

Veel meer kan ik niet verzinnen, je zou het kunnen proberen door een nieuwe outlook te downloaden en die te instaleren maar of het helpt.

Geplaatst door rickv16
niet dat ik weet zoek dat maar zelf uit als je het belangrijk vind kan ook door je antivirus komen die automatische emailscan...

Hoezo een kromme zin. Als iedereen op helpmij nou zei van zoek dat zelf maar uit wat heeft helpmij dan nog voor nut?

Of reageer niet of kom met iets nuttigs aub

Geplaatst door m@rio

Hoezo een kromme zin. Als iedereen op helpmij nou zei van zoek dat zelf maar uit wat heeft helpmij dan nog voor nut?

Of reageer niet of kom met iets nuttigs aub

helpmij.nl jouw papa? en ff wat gezegd hebben dat sommige antivirus echt slecht werken is toch ook goed? wat kunnen we nog meer doen dan? misschien mag ik oprotten voor jou ik leef in de andere wereld...

he luister maar naar mario die zit vast niet in zo een wereld als ik. ik ga niet vertellen naar wie je moet luisteren... naar mijn zeker niet en of hij wel waard is is mijn probleem niet

Laatst bewerkt:
ow ja heb je 1 account wel op standaard ingesteld staan? anders weet ie niet welke account ie moet gebruiken.... dat outlook daarom zo traag opstart om te zoeken welke account outlook het beste kan gebruiken

Laatst bewerkt:
Hmmmm

Als eerste, het is toch altijd moeijlijk voor iemand anders om op afstand te helpen, daarbij komt ook nog dat iedereen een eigen mening heeft over het gebruik van zijn of haar computer, daar komt ook nog eens bij dat iedereen het toch altijd beter weet dus eigenlijk ben ik het gewoon met Mario eens, we proberen allemaal te helpen maar ga geen onzin uittypen want daar heeft een zoekend persoon toch niks aan.

Nou ja, een traghe email kan echt door van alles komen, ik denk gewoon dat het een samenspel is van wat ik eerder zei.

Nou Rickv16 en alle andere bedankt voor jullie hulp. Het lag inderdaad aan de twee hotmail accounts. HAD IK ZELF OOK KUNNEN UITZOEKEN maar er zijn zoveel mogelijkheden om te testen maar rickv16 dat werkt niet echt prettig aangezien je steeds outlook na een wijziging opnieuw moet starten om te zien hoe snel het dan wel gaat. En als dat anderhelf tot twee minuten duurt is de lol daar snel vanaf

Nogmaals dank aan allen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan