Outlook zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nobodyknows

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2003
Berichten
71
Hola,

Onlangs zijn er problemen geweest met mijn PC, deze zijn onoplosbaar gebleken en ik heb daarom mijn HD(1) geformateerd.
Voordat ik dat heb gedaan, heb ik een reserve HD aangeschaft en mijn oude gegevens op deze 2e HD gezet.
Mijn originele HD(1) heb ik daarop geformateerd en alles nieuw geinstalleerd.
Vraag :
Hoe krijg ik mijn oude (gekopieerde) emails van de 2e HD naar mijn nieuw geinstalleerde PC/ HD?
Liefst terug naar Outlook Express als mogelijk is!?

Met vriendelijke groet.:rolleyes:
 
Zoek op de tweede HD naar een bestand met de extensie .pst en importeer dat [met de import functie onder "bestand"] in de nieuwe outlook......
 
Onder Windows XP slaat Outlook Express de gegevens standaard op in de map C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Identities\{...}\Microsoft\Outlook Express\

Je moet wel "verborgen bestanden zichtbaar" aanvinken..... anders vind je inderdaad niets... Het kan ook zijn [als je Expres gebruikte i.p.v. Outlook] dat je de .wbx bestanden moet localiseren en importeren....
 
Nou, alles gedaan en data genoeg, alleen geen wbx en ik zag dat ze ook als dbx files kunnen staan.
Waarschijnlijk is de boel niet meegekopieerd.
Hmmmmmmm
Erg jammer had verwacht de boel op deze manier (alles kopieren naar een 2e HD) te kunnen redden.
Zal je net zien dat juist deze data verloren gaat.
Bedankt voor de hulp.
En ja zo ingesteld dat de verborgen mappen getoond worden.


Laterrrrrr

:rolleyes:
 
Jaaaaaaaaaaaaaaaa

Kheb eea toch gevonden en kunnen importeren
In 1e instantie heb ik de pc laten zoeken naar de desbetreffende bestanden en gaf deze aan de opgegeven file types niet te vinden zijn op de PC
Maarrrrrrr ben zelf maar gaan spitten en voila gevonden
Bedankt voor alle info verstrekt op de diverse andere vragen, zo ben ik een stuk verder gekomen
Een uitstekend initiatief; HELPMIJ.NL

BEDANKT ALLEN

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan