outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
782
hoi is er een freeware tooltje dat grote bestanden kan verkleinen?
 
Geplaatst door Bennie
WinZip?

Groetjes,
Bennie
Dat is niet bepaald freeware hè?

Topicstarter: hier zie je een overzichtje van freeware programma's voor zip, ik hoop dat er een voor jouw specifieke intresses tussenzit, probeer ze gewoon uit zou ik zeggen.
 
Geplaatst door Lekkere Kwal
Dat is niet bepaald freeware hè?

Topicstarter: hier zie je een overzichtje van freeware programma's voor zip, ik hoop dat er een voor jouw specifieke intresses tussenzit, probeer ze gewoon uit zou ik zeggen.


Nee hoor, WinZip werk gewoon door, ook ná de zogenaamde trial.

Groetjes,
Bennie
 
winzip

ja anders zou het wel een hele lange trial zijn!
 
verkleinen

ik zal het is wat beter uitleggen... als je in outlook een bestand stuurt wat erg groot is dan krijg je een email terug dat het te groot is nou heb je daar ook proggies voor die dat beestand kunnen verkleinen zodat je het toch kunt verzenden?

trouwens de smiles werken niet???
 
Ja, dat kan met software als WinRAR of WinZIP. WinRAR geniet bij mij de voorkeur, want het kan beter inpakken en meer soorten bestanden openen dan winzip.

Maar bedenk wel dat je niet elk bestand erg kan verkleinen. Reeds gecomprimeerde plaatjes (zoals jpeg) nemen nauwelijks is ruimte af (want ze zijn al gecomprimeerd), maar Word bestanden kunnen enorm in grootte afnemen.

WinRAR kan je hier downloaden (941 KB).
 
Hoe groot zijn ze? Als ze erg groot zijn (dus ook qua beeldgrootte), dan kan je ze natuurlijk ook eerst verkleinen in je tekenprogramma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan