outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koos ten Haaf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 apr 2003
Ik heb middels Chello een eigen e-mailadres. Mijn vrouw heeft ook een emailadres (alias) via Chello. Mijn vraag is kunnen wij de emails afzonderlijke mappen of een Postvak IN ontvangen en kan bij het verzenden van emails de ontvanger zien wie de email verstuurd heeft.

in outlook zelf kan je heel makkelijk regels toevoegen.
bv. bezorg mail met naam x in map x en mail met naam y in map y
Je moet dan klikken op indelen en dan wizards regels

In OE kun je dit gemakkelijk met identiteiten oplossen.

Dat kan NIETttttt want als je een e-mail alias bij chello aanmaakt gaat het naar je geewone e-mail adres van chello het is zeg maar alleen een doorverwijzing

Dat kan NIETttttt want als je een e-mail alias bij chello aanmaakt gaat het naar je geewone e-mail adres van chello het is zeg maar alleen een doorverwijzing

Leg me dat dan eens uit? Wat bedoel je met een alias? Ik zit bij @home, heb daar voor de ega ook zelf een alias gemaakt, en die komt keurig in haar eigen outlook binnen.

Leg me dat dan eens uit? Wat bedoel je met een alias? Ik zit bij @home, heb daar voor de ega ook zelf een alias gemaakt, en die komt keurig in haar eigen outlook binnen.

Bij chello krijg je je eigne e-mail adrss. Bijvoorbeel r.graafland@chello.nl dan kan je die e-mail die daarheen gaan, lezeen op twee manieren webmail en in oulook. Wat je bij Chello kan doen is een alias aanmaken. Heb ik ook gedaan Rubie-The-Sysop@chello.nl maar dat is niet een appart account allee e-mail die naar Rubie-The-Sysop@chello.nl of naar een van de andere e-mail aliassen wordt gestuurd komt in de postvak inbox van r.graafland@chello.nl. Het is eigenlijk het zelfde als bij www.dot.tk als je daar een domein aanmaakt daar ie doorverwezen naar je eigen tripod, lycos enz site.

Maar zoals al werd gezegd

in outlook zelf kan je heel makkelijk regels toevoegen.

Dals als bijvoorbeel iemand een e-mail stuurt naar webmaster-rubie@chello.nl dan gaat dat e-mail bericht automatisch in de map Website als bijvoorbeel iemand een e-mail stuurt naar helpmij@chello.nl gaat dat e-mail automatisch naar de map Forum op Helpmij (dat heb ik niet echt maar ik gebruik het alleen als voorbeeld dat het zou kunnen :D)

Ik zal Roby ff vragen om een handleiding hoe ja at doet of mischien heeft al iemand een handleiding ervoor :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan