outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

reijers

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
hallo ik ben nu thuis heb ik nu een probleem weer met outlook dit is het fout melding
Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC18
wat moet ik doen ik hoor het wel

Dit gevonden op een ander forum:

Doe alvast eens het volgende: in OE/Extra/Accounts, selecteer je inbelverbinding, klik op eigenschappen, tabblad Server en vink daar eens "aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie" uit en klik oke.

Haal het vinkje maar weg voor, aanmelden met verificatie van veilig wachtwoord.
Dit staat onder wachtwoord onthouden.

Precies kan ik je het niet vertellen want ik gebruik outlook 2003. en ik denk dat jij outlook expres gebruikt.

ja maar heb ik al nu gedaan maar help niet nu krijg ik nog steeds het bericht Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC18

wat nu

ja maar heb ik al nu gedaan maar help niet nu krijg ik nog steeds het bericht Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC18

wat nu

mischien is er een helpdisk van chello maar ik weet het niet ik niet mailen

de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC18

wat nu

Je hoeft niet iedere keer in ieder bericht je foutmelding te plakken;)

We weten nu wel wat de foutmelding is:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan