Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

niko711

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Berichten
52
Geachte Helpmij-ers,
Ik heb XP met Outlook 2002 op mijn PC draaien.
Mijn vraag: hoe maak ik een back up van al mijn afspraken/evenenmenten in mijn agenda/calender?
En indien die automatisch gemaakt worden waar kan ik die vinden en met welk proggie dien ik ze te openen?

Vriendelijke groet,
N. De Jong
 
Hoi,

1 Een backup maak je niet om die achteraf steeds weer te raadplegen, maar om een veiligheidskopie te hebben, mocht er iets met je gegevens in Outlook gebeuren.

2 Er is een verschil tussen een backup (veiligheidskopie) en een archiefbestand binnen Outlook.

Een archiefbestand kan je bijv. in dit jaar, 2005, aanmaken over 2003 waarna deze gegevens uit (de agenda van) Outlook verdwijnen. Dit voorkomt dat het z.g. PST-bestand (het bestand waar alle gegevens in staan bij een stand-allone gebruik van Outlook) te groot gaat worden (max 2 Gb.)

Het maken van een backup doe je via het menu Bestand > Importeren en exporteren....
En bij het exporteren doorloop je de stappen voor het maken van een .PST-bestand !!
Evt. terugzetten doe je via dezelfde weg, alleen nu importeer je.
Er is een programma'tje bij MS te downloaden:
http://www.microsoft.com/downloads/...3A-B7D0-4B16-B8AF-5A6322F4FD01&displaylang=nl
Na installatie heb je een extra optie in het menu Bestand... waarmee je zelf aan kunt geven met welke frequentie en naar welke schijf/map een reservekopie moet worden gemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan