Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

COMPUTERMAN

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Hallo.

Heb mijn Hd opnieuw voorzien van XP.
Alles goed heb alleen een probleem met Outlook.
Moet iedere keer als ik outlook open mijn wachtwoord invullen.
Heb bij outlook extra mijn gegevens ingevuld om mail te kunnen versturen en ontvangen.
Ook mijn wachtwoord .
Doch iedere keer vraagd hij later om het wachtwoord.
Komt dan een foutmelding met o.a.
Wachtwoord geweigerd.
Account:pop.quicknet.nl
ERR missing argument poort110
Beveiligd (SSL0: Nee server fout 0*800ccc90
Fout nummer 0*800ccp2.
Ben aangesloten bij Quicknet van Multikabel .
Wat hier een kabel leveraar is.
Wie weet wat dit is ?
Heb Norton Security er op maar dit gebeurd ook als ik Norton uitzet.

Geachte,

het lijkt er toch sterk op dat u uw gegevens niet correct ingevuld hebt. Kijkt u alles nog eens na op eventuele fouten.

m vr gr,

D.A. Schellings

Indien u Express gebruikt heeft toch niks aangevinkt op het tabblad beveiliging?

Nee

..

Ben nergens aangeweest.

Als ik outlook start dan komt het slotje tevoorschijn.
Met de mededeling dat er contact met de server word gezocht.
Even later komt het scherm ervoor met de mededeling dat ik het wachtwoord weer moet invoeren.
En de foutmelding dat mijn wachtwoord is geweigerd terwijl het zelfde wachtwoord hand matig wel word geaccepteerd

Ik ben even op zoek geweest voor u en, zoals men het mij uitlegt, zou u naar het configuratiescherm moeten gaan en uw inbel/netwerkverbindingen na moeten lopen.

Hier zou, ergens, een oplossing moeten staan.

Kijk de instellingen eens na: klik > Multikabel

Voorbeeldje:

i3uvl5.jpg

..

Dank voor de reaktie.

Waar by op het voorbeeld van de stippen het wachtwoord versluiert staat , staat bij mij niets.

Voer wel een wachtwoord in en vink bewaren aan maar als ik naar eigen schappen ga.

Is mijn wachtwoord weer weg daarom moet ik hem ook aldoor opnieuw invoeren

Je kan beter exact de foutmelding even selecteren, kopieren en dan hier posten, want het is niet helemaal duidelijk. Ook alles echt goed nagekeken? Dit klopt bv ook niet: ERR missing argument poort110. Bekijk mijn plaatje nog eens goed. Je kan ook je account verwijderen en een nieuwe aanmaken, haal je gegevens er dan wel bij.

gezina

Hallo gezina.

Als we de linker afbeelding bekijken die jij hebt opgestuurd staat je wachtwoord afgebeeld als ******

Bij staat er niets maar staat wel wachtwoord onthouden aangevinkt.

Wachtwoord

Met andere woorden outlook express bewaard dus niet terwijl ik er wel opdracht voor geef het wachtwoord.

Het lijkt mij het beste je account opnieuw (oude verwijderen) aan te maken dan tijd te verspillen waar de fout zit, hou je gegevens bij de hand.

En deze site is misschien ook zinvol: klik > wachtwoord

Laatst bewerkt:
De POP server van Multikabel heet pop3.quicknet.nl en niet pop.quicknet.nl

Geplaatst door Ben Jobse
De POP server van Multikabel heet pop3.quicknet.nl en niet pop.quicknet.nl

Nou ja, ik heb mijn instellingen hier geplaatst, qua plaatjes, dus dat zal kloppen denk je niet? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan