Outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter vpw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vpw

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Ik weet niet of ik bij de goede rubriek zit, maar ik weet niet in welke rubriek deze vraag wel thuishoort:o

Mijn adresboek van microsoft outlook heb ik ge-exporteerd naar een excel-bestand. Daarna heb ik xp opnieuw ge-installeerd, waarna ik het adresboek weer heb ge-importeerd. Als ik naar contactpersonen ga, zie ik keurig alle adressen staan, maar niet als ik bij nieuw bericht op 'aan' klik.
Wie weet de oplossing?

Rechtsklik op de folder Contactpersonen, en kies voor Eigenschappen.
Kijk in tabblad Adresboek van Outlook na of daar wel het vinkje staat bij Deze map weergeven als Adresboek.

Indien gedaan, dan even op het adresboek icoontje klikken, Extra -> Opties, en daar aangeven dat eerst in Contactpersonen moet worden gezocht.

Succes,

Tijs.

Dnties,
Alles staat zoals je het schrijft, maar het werkt nog steeds niet

Vreemd verhaal.
Ik wil wel een hulp-op-afstand sessie er aan wagen om te zien wat er nu mis gaat.
Klik even op mijn naam, kies Stuur e-Mail aan dnties
Zet daar even je MSN naam in, en verstuur de e-mail.
Zet jezelf online op MSN, dan kunnen we vanavond nog even kijken wat er aan de hand is.

Tijs.

Via een chatsessie met dnties opgelost.:thumb:

Klein beetje informatie hier nog bij: Bij de import-actie was (blijkbaar) iets misgegaan, en dus hadden maar weinig Contactpersonen een e-mail adres. Contactpersonen zonder e-mail adres worden niet getoond bij het klikken op het Aan: knopje.

De Contactpersonen die wél een e-mail adres hadden werden wel getoond en konden ook zonder problemen gebruikt worden.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan