outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Berichten
301
Als ik windows XP opnieuw installeer.Wat voor bestand moet ik opslaan van outlook express,om niet alles kwijt te raken.Mijn adresboek en eventueel de mails.


Alcvast bedankt voor de uitleg.
 
Dat is niet zo heel lastig, maar je moet het ff weten.
Ga naar Extra->Opties->Tabblad Onderhoud->Knop Archiefmap.
Nu zie je een locatie in beeld komen. Kopieer die in de windows verkenner en hier zie je als het goed is je adresboek en mailtjes. Dus is het een kwestie van deze map backuppen.

Suc6:thumb:
 
Daarnaast: je vraag staat in de sectie Outlook, terwijl je in je vraag over Express schrijft. Als het idd. om Outlook gaat ipv. Express, dan moet je de .PST bestanden hebben, anders de .DBX.
 
Daarnaast: je vraag staat in de sectie Outlook, terwijl je in je vraag over Express schrijft. Als het idd. om Outlook gaat ipv. Express, dan moet je de .PST bestanden hebben, anders de .DBX.

jep, das waar. Gaat het om MS Outlook of Outlook Express?

Als ik windows XP opnieuw installeer.Wat voor bestand moet ik opslaan van outlook express,om niet alles kwijt te raken.Mijn adresboek en eventueel de mails.


Alcvast bedankt voor de uitleg.

Dat express doet het hem :)
 
TS zou door onervarenheid Express kunnen bedoelen terwijl hij Outlook heeft. In de sectie mailprogramma's staan maar 4 subgroepen en de eerste heet ook nog eens Express, toch selecteert hij deze niet voor zijn vraag, maar nummertje 2............ Outlook.

Outlook doet 't 'm idd, maar wélke? :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ja duh, maar het staat in de sectie van outlook en de titel is outlook.
Nu enig idee waar de verwarring over gaat?

Voorop gesteld dat ik dit topic niet verplaats heb waar staat het? In Windows XP
 
Wederom :thumb: Erg goed opgelet.
Misschien dat TS zelf het licht kan doen laten schijnen?
 
En laat dat laatste niet de sectie zijn. Maar de topictitel :rolleyes:

Maar we zullen hopelijk spoedig horen waar het nu om gaat.
 
Outlook Express

Hallo beste mensen,

Het gaat om outlook Express.Dus nu weet ik welke bestanden dat ik moet opslaan.Dat is oke.Maar met de nieuwe XP installatie willen ze graag Microsoft Office Outlook 2007 er op. Kun je dan nog wat met de bestanden van Outlook Express of moeten we maar weer Outlook Express er op zetten.

Sorry voor de late reactie,ben net thuis van mijn werk.
In ieder geval bedankt.
 
Ik heb zelf geen OE, maar ik denk dat je met "exporteren" een heel eind komt? Wellicht dat een OE gebruiker die dit topic leest, je de exact juiste stappen / klikken kan geven.
 
outlook express

Nou ik zelf gebruik het ook nooit ik gebruik altijd gmail,Dit vraag ik nu omdat ik nogal wat compters voor anderen mensen opnieuw installeer,die dit niet kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan