outlook2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

grijzegeus

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
hello,
steeds als ik outlook2002 opstart krijg een meldingsvenste met de melding "voer netwerkwachtwoord in" deze vermelding komt steeds terug niettegenstaande ik "wachtwoord onthoude" heb aangevinkt ook in de configuratie is wachtwoord onthouden aangevinkt.
is daar een oplossing voor
groeten grijzegeus

Waarom heb je je vraag gepost in de antivirussectie?

[mod]verplaatst[/mod]

aan orjan
beide vragen gemaakt met enkele minuten verschil en zoals reeds geantwoord door onoplettendheid in antivirus ipv in de juiste groep
groeten grijzegeus

Geen probleem, ben ook al eens verstrooid hoor. Dus eens het W8woord ingetypt werkt het wel, maar hij ondhoud het niet...

inderdaad telkens ik outlook2002 openzet verschijnt het venster "netwerkwachtwoord" met mijn gebruikersgegevens reeds ingevuld op pop server, maar "wachtwoord" en "wachtwoord onthouden" zijn leeg
na het invullen van beide wordt gestart en werkt alles, maar ik moet dit steeds opnieuw invullen
groeten

probleem is opgelost met de vraag van gezina "heb je hier wat aan" en niet enkel dit probleem maar ook het probleem om het register te copiëren is opgelost = aanrader
met dank en groeten
grijze geus

over die links: dit heb ik mij ook in alle stilte afgevraagd, maar om de vraag zelf te stellen tja "trop kan teveel zijn" en dus zoveel mogelijk gegevens trachten te verzamelen van mensen zoals "gezina" met achting dat ze hun gegevens willen delen
gegroet gg

Uhmz...ben een braaf oplettend Help-meidje! :)

attachment.php
:o

aan gezina
als dit al je favorieten zijn dan moet er wat afgesurft worden bij u, maar als je niet wat gedaan ermee dan kan je ze altijd bij mij kwijt (joke) en nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan