[Outlook2007] Os omgevallen, hoe oude structuur terug te zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Team Kleijn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Hallo allen,

Mijn WinXP is omgevallen en heb deze opnieuw moeten installeren. ik was niet meer in staat om de wizard Overzetten instellingen te draaien. Nu heb ik WinXP scratch opnieuw geinstalleerd en ben bezig met stuk voor stuk de applicaties aan het terugzetten met daarbij de verwijzing naar de oude data.

Ik ben nog niet met Outlook begonnen.

In de oude omgeving had ik een gebruiker Rob met daarin de outlookconfig onder c:\Documents and Settings\Rob\

In de nieuwe omgeving (op dezelfde PC) heb ik een gebruiker RDK
c:\Documents and Settings\RDK\

De registerentries en settings van de oude Outlookconfig zijn verloren, de data is gewoon aanwezig maar nu effe niet benaderbaar.

Hoe krijg ik de boel weer aan de rol ???

Alvast dank voor reactie

Hoi,

Wat je nu precies allemaal bedoelt met die 'registerentries' e.d. is me siberisch.
Eigenlijk is het bij Outlook voor wat betreft je gegevens een simpel verhaal: die staan allemaal (mails, contacts, agendsitems etc.) in één centraal bestand OUTLOOK.PST
In de combi vista/outlook staat dat bestand in de volgende map:
C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Outlook\

Hoe dat zit met de combi XP/outlook weet ik niet, daarom geef ik ook de lokatie onder xp:
C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\

Het zou moeten volstaan dit bestand onder de map van de 'oude' gebruiker, te verplaatsen naar die onder dezelfde map onder die van de nieuw.

Laatst bewerkt:
.PSTfile overgezet nu problemen met Registery

Heb de PSTfile overgezet, dank voor de tip.
De mail is inzichtelijk, echter verzenden /ontvangen werkt niet.
Waarschijnlijk zijn de accountinstellingen niet meegenomen, of worden deze ergens anders opgeslagen dan in de .PSTfile.

Wil ik de accountinstellingen aanpassen, dan krijg ik een foutmelding.
probeer opnieuw of installeer Outlook opnieuw.

Nu bezig met het draaien herstelfunctie van Office, kijken wat er daarna gebeurd
Dank voor de tip tot zover...

'Team Kleijn'
Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan